A MIGLIORE QUALITÀ
I prudutti distribuiti da Worm Distribution riferite à l'imprese taliane chì vantanu sperienze pluriennali in u campu di a produzzione di apparecchiature per aria compressa è presente ancu cù produzzione / marketing stranieri, sò attenti à l'evoluzione di u mercatu globale. I prudutti pruposti sò fatti secondu standard di alta qualità, aduprendu cumpunenti di cumpagnie di punta in u mercatu internaziunale, guarantendu affidabilità e tracciabilità. Una attenzione particulare hè stata dedicata à u risparmiu energeticu cù u scopu di creà prudutti altamente efficienti. Ogni macchina hè fabbricata sottu un rigore cuntrollu di qualità è cun test finali è in più di verificà chì i parametri funzionali currispondenu à quelli dichjarati in a scheda tecnica, a funzionalità immediata hè garantita da u primu start-up.

MOTORE MAGNETU PERMANENTE
Motore elettricu à magnetu permanente cù unità vite integrata cù raportu di trasmissione 1: 1 per una efficienza massima è una affidabilità eccellente.
Conduce direttamente u cumpressore, ùn hà micca cuscinetti, giunti elastichi o guarnizioni per u cuscinettu, eliminendu cusì tutte e parti soggette à usura, perdite è rimpiazzamenti.
Per tutti i mudelli l'unità TORIN DRIVE / unità di vite.

ELLU MOTORE
Motore elettricu à alta efficienza (IE3) classe IP55 per una massima affidabilità in grado di garantisce un funzionamentu di lunga durata. Per mudelli finu à u mutore AEG 15Kw, da 18Kw à 22Kw AEG / SIEMENS, da 18Kw SIEMENS.

GRUPPO A VITE HR
Unità di vite lubrificata à un stadiu pre-testata cun massima efficienza è affidabilità.
Per i mudelli da 3KW à 15KW fabbricante Termomeccanica SpA.
Per mudelli da 18KW à 200KW fabbricante Torin Drive.

TRASMISSIONE CINTURA POLY V
Sistema di trasmissione à cinghia PolyV chì permette una alta efficienza è una longa vita grazia à a grande superficie di cuntattu.

SERVO FAN
Servo ventilatore applicatu nantu à mutori elettrichi 18Kw per compressori IVD (inverter drive direttu).

INVERTER
Cunvertitore di frequenza Mitsubishi per azionamentu à velocità variabile vettoriale cun caratteristiche eccezziunali di risparmiu energeticu adatte per temperature finu à 50 ° C.

Aduprà un cunvertitore di frequenza vi permette di:

  • Varieghja a velocità di u mutore è di u cumpressore, adattendu si à a dumanda d'aria cumpressa
  • Varieghja u valore di selezzione di pressione d'aria trà 6 à 10 BAR
  • Variazione costante di a produzzione d'aria compressa trà u 20 è u 100% di a capacità di u compressore chì permette una variazione di u cunsumu d'energia proporzionale à e prestazioni di u compressore
  • Eliminazione di i prublemi ligati à i picchi attuali à l'iniziu
  • Eliminazione di perdite di scaricu durante u funziunamentu normale

ASCIUGATORE DEW POINT 3 °
Essiccatore d'aria compressa refrigerata cun ISO 7183 cundizioni di riferimentu standard cù Classe 4 puntu di rugiada (ISO 8573 -1). A gestione elettronica innuvativa permette di cuntrullà è di gestisce tutte e funzioni, da e più semplici à e più cumplesse, cum'è l'alarmi "duri" (temperatura alta è bassa).

TANK LT.270
Cisterna di almacenamentu di aria compressa 270 Lt ottimizzata per riduce e dimensioni in generale.

TANK LT.470
Cisterna di almacenamentu di aria compressa 470 Lt ottimizzata per riduce e dimensioni in generale.

SERBATOIO ARIA SECA LT.270
Cisterna di almacenamentu di aria compressa secca 270 Lt ottimizzata per riduce e dimensioni in generale. L'aria hè intrudutta in u tank dopu avè passatu per l'asciugatrice, dunque l'aria accumulata hè pronta per l'usu, pudendu cusì cumpensà ancu i picchi di cunsumu chì superanu a capacità di u compressore.
Se u secadore era piazzatu dopu à u serbatu cù picchi di cunsumu, ùn puderebbe micca trattà adeguatamente u condensatu. Inoltre, ci hè ancu u vantaghju chì a mancanza di cundensazione in u cisterna u mantene pulitu è ​​liberu da a formazione di ruggine.

SERBATOIO ARIA SECA LT.470
Lt. 470 serbatu di stoccaggio d'aria compressa secca ottimizatu per riduce e dimensioni in generale. L'aria hè introdotta in u serbatu dopu u passaghju per l'asciugatrice, dunque l'aria accumulata hè pronta per l'usu, pudendu cusì cumpensà ogni piccu di cunsumu superiore à a capacità di u cumpressore.
Se u secadore era piazzatu dopu à u serbatu cù picchi di cunsumu, ùn puderebbe micca trattà adeguatamente u condensatu. Inoltre, ci hè ancu u vantaghju chì a mancanza di cundensazione in u cisterna u mantene pulitu è ​​liberu da a formazione di ruggine.

STAR TRIANGLE STARTER
Una tensione ridutta cuminciendu à avvià u mutore senza prublemi senza scruccunature meccaniche limitendu i currenti durante l'avviamentu. Per tutti i mudelli ON / OFF. A partenza stella-delta riduce u currente di partenza è u torque di partenza à valori uguali à 33% (1/3) di quelli chì si trovanu in una partenza diretta.

TERMOSTATU DI SICUREZZA
Termostatu di sicurezza di bloccu di macchina à 110 ° C, rilevazione posizionata nantu à u tubu di uscita d'aria, separatore aria / oliu. Standard per tutti i cumpressori da 18Kw.

GIUNTA FLESSIBILE
Accoppiamento motore con unità a vite tramite accoppiamento elastico Sureflex. Priservà e parti metalliche. Standard per tutti i compressori di trasmissione diretta 45Kw.

FILTRE À ASPIRAZIONE
U filtru di aspirazione hè capace di caccià e più chjuche particelle di polvere, a grande superficie garantisce una lunga vita è una minima pressione. Hè a seconda tappa di l'aria di aspirazione, filtra è mantene tutte l'impurità di l'aria di aspirazione.

RADIATORE AIR / OIL
Cooler d'aria / oliu ottimizatu per assicurà temperature operative ottimali in ogni cundizione ambientale, faciule da pulisce.

VENTILAZIONE CENTRIFUGA INDIPENDENTI SINGOLA CON TERMOSTATU
Realizatu cù un ventilatore centrifugale à bassa velocità, à alta testa, radiale capace di generà un elevatu flussu di aria di raffreddamentu mantenendu un rumore riduttu è un consumu energeticu riduttu. A ventilazione hè cuntrullata da un termòstatu chì permette di mantene a temperatura di l'oliu à valori ottimali cum'è impedisce a cundensazione da a furmazione nentru à u tank chì puderia dannà l'unità di vite.
Per i mudelli finu à 15KW hè installatu un ventilatore, cù un raffreddamentu unicu da u latu di l'aria è u latu di l'oliu, chì garantisce un raffreddamentu ottimale.

VENTILAZIONE CENTRIFUGA SEPARATA
Realizatu cù un ventilatore centrifugale à bassa velocità, à alta testa, radiale capace di generà un elevatu flussu di aria di raffreddamentu mantenendu un rumore riduttu è un consumu energeticu riduttu.
Per mudelli da 18KW sò installati dui o più ventilatori, cù un raffreddamentu separatu da l'aria è i lati di l'oliu, chì garantiscenu un raffreddamentu ottimale.

SEPARATOR TANK
U serbatu di separazione aria / oliu cù tecnulugia esclusiva di cicloni garantisce una efficienza di pre-separazione superiore à u 99,9% dotata di riscaldatore d'oliu opzionale.

FILTRE SEPARATORE DI OLI D'ARIA
Filtru separatore aria / oliu in gradu di ottene una impurità residuale di 2 ppm riducendu i tempi di manutenzione.

FILTRE SEPARATORE DI CONDENSATI CICLONICI

Standard per tutti i cumpressori da 18KW.

U principiu annantu à u quale si basa u funziunamentu di u filtru di separatore ciclone hè trasfurmà u muvimentu rectilinea aria cumpressa in muvimentu turbulente nentru à u corpu cilindricu cù l'assi verticale in tale modu chì e particelle di condensatu presenti sò purtate versu i muri interni di u cilindru cù un flussu elicoidale direttu in ghjò per via di l'azzione di a forza centrifuga è di a gravità. U filtru di separatore ciclone hè custituitu da un elementu capace di creà l'azzione ciclonica è accelerà e particelle di condensatu versu u casamentu cilindricu adattatu per a raccolta di condensati cun drenu relativu per mezu di un drenu speciale (automaticu, cronometratu, termodinamicu, ecc.)

RESISTENZA DI CALORE
Resistenza à u riscaldamentu inserita in u tank di separatore aria / oliu. Quandu e cundizioni ambientali portanu l'oliu sottu à 5 ° C questu u mantene à a temperatura permettendu à u cumpressore di inizià chì hà un bloccu di sicurezza chì intervene quandu l'oliu hè inferiore à 5 ° C.
Standard per tutti i cumpressori da 3KW.

UNITÀ DI CONTROLU ECONTROLU
Unità di cuntrollu multilingue integrata per cumpressori finu à 15 kW cù regolazione è cuntrollu di i parametri principali di a macchina cum'è:

  • Pressioni operative è temperature
  • Tempi di mantenimentu
  • Cuntrollu di rete di cumpressore
  • Tempu settimanale opzionale

Caratteristiche principali:

  • 2-line x 16 caratteri LCD alfanumerici per a prugrammazione di u travagliu di parametri è per visualizà messaghji trà l'utilizatore è a macchina;
  • 3 LED per visualizà i stati operativi;
  • 5 buttoni per a prugrammazione è l'operazione;
  • 12VAC ± 10% alimentazione elettrica;
  • 6 uscita relè 24/110 VAC per u funziunamentu di u compressore;
  • 2 relè cù cuntattu pulitu per surtita;
  • 2 uscite analogiche 0 ÷ 10V;
  • 1 entrata analogica per u sensore di temperatura NTC 10K;
  • 1 4-20mA input analogicu;
  • 1 input analogicu 4-20 mA opzionale o input NTC;
  • 8 entrate numeriche 12VDC multivalve;
  • 1 cunnessione Rs485;
  • 1 cunnessione CAN-Open.
bordu è cuntrollu

INTERFACCIA USER
L'interfaccia d'utilizatore di u controller hè rappresentata sottu:

1. Mustrà: Mostra l'infurmazioni principali di u cumpressore: pressione, temperatura, ore di funziunamentu, alarme. Quandu hè accesa, indica a presenza di tensione in a cabina di cuntrollu.

Hè assolutamente pruibitu d'apre o furzà u pannellu elettricu cù a tensione accesa. È ancu qualsiasi manutenzione o regolazione cù a presenza di tensione hè attivata hè pruibita.

2. Start button: Quandu hè pressatu, principia u cumpressore se a pressione hè più bassa di u valore stabilitu. Se a pressione hè superiore à u valore stabilitu, u cumpressore hè messu in standby.

3. Buttone di Stop: Quandu hè pressatu, principia a prucedura di spegnimentu di u compressore: u compressore hè scaricatu per u tempu impostu in u controller è dopu spegne.

4. Luce di cuntrollu remoto (rossu): L'illuminazione LED indica a paràmetra per u startu è l'arrestu remota o u restitu automaticu di u cumpressore.

Ogni operazione di mantenimentu o d'aghjustamentu cù u telecomandu attivatu hè pruibita.

5. Luce di sveglia (rossa): Quandu u LED s'illumina, indica a presenza d'alarmi.

6. Program / Enter: Permette l'accessu à a pagina di e paràmetri di e cundizioni di funziunamentu. Permette di cambià i valori stabiliti è cunfirmà i valori stabiliti.

7. Buttone Up / Aumenta: Permette di scorrerà per e pagine di menu. Permette di cresce u valore impostatu.

8. Buttone Down / Decrement: Permette di scorrerà per e pagine di menu. Permette à u valore impostu di calà.

9. Luci di funziunamentu (verde): Quandu si accende, indica chì u cumpressore hè sott'à accunsentu di corsa. Hè assolutamente pruibitu d'apre o di furzà u pannellu elettricu cù u LED acceso. Inoltre, ogni manutenzione o regolazione cù u LED acceso hè interdita.

UNITÀ DI CONTROLU DI ISTAZIONE
Unità di cuntrollu IStazione = unità di cuntrollu integrata multilingue per cumpressori 18KW cù regolazione è cuntrollu di i parametri principali di a macchina cum'è:

- Pressioni di operazione è temperature
- Tempi di mantenimentu
- Cuntrollu di rete di cumpressore
- Tempu settimanale opzionale
- Prugramma d'iniziu cutidianu o settimanale cù l'interfaccia CAN-BAS
- L'interfaccia seriale permette a cunnessione di 4 cumpressori in rete
Caratteristiche principali:
a) Microprocessore à 16 bit cù EPROM flash per u prugramma di scaricamentu chì controlla l'entrate è e uscite, display LCD, tastiera è pulsanti, 8 entrate analogiche è interfaccia CAN-BUS.
b) Tastiera à 9 tasti cù funzioni d'effettu tattile START-STOP, per scorrerà i menu è i dati di regolazione.
c) Caratteri alfanumerici LCD retroilluminati da 9 mm chì permettenu una visualizazione ottimale di valori è retroilluminazione cù luce di risparmiu d'energia (modalità di notte). Questa visualizazione LCD mostra tutte l'infurmazioni necessarie per u funziunamentu di u compressore. Include ancu 5 LED per segnali di anomalia, avvertimentu di u bloccu è segnalazione di u tippu di anomalia.
d) Ingressi analogichi chì permettenu l'interfaccia cù sensori per pressione, temperatura è tensione di i valori letti da a macchina per velocità fissa è variabile.
e) Ingressi è uscite adatti per i diversi tipi di compressori a vite
f) Orologio in tempu reale cù DD / MM / AAAA è hh / mm / ss cù a pussibilità di prugrammazione ghjornu è settimanale.
g) include 12 lingue cù una selezzione faciule

 

unità di cuntrollu di istazione

INTERFACCIA USER
L'interfaccia d'utilizatore di u controller hè rappresentata sottu:

unità di cuntrollu iStation


K1. Chjave START (startu di cumpressore): Usata per avviare a macchina. Se u cuntrollu remoto o scheduling (ogni ghjornu / settimane) sò attivati, sta chjave hè aduprata per attivà e funzioni di cumpressore (cuntrollu di priorità da a tastiera). Se e cundizioni di alarma sò accadute, appughjà stu buttone ùn averà nisun effettu.

K2. Chjave STOP (stop di compressore): Permette l'arrestu cronometratu di a macchina. Se u cuntrollu remotu o a pianificazione (ogni ghjornu / settimane) sò attivati, sta chjave hè aduprata per disattivà e funzioni di u cumpressore (cuntrollu di priorità da a tastiera). Ùn funziona micca à u livellu di emergenza.

K3. Chjave RESET: Permette di resettà i missaghji di errore di u compressore dopu chì a causa chì li hà generatu sia stata eliminata. Siccomu i difetti ponu esse visualizati solu nantu à a pagina di u schermu principale, a chjave RESET hè efficace solu mentre questu hè visualizatu. Durante l'operazioni di mudificazione di i parametri, hè pussibile aduprà a chjave RESET per ristabilisce u valore predefinitu di fabbrica per u tippu di cumpressore sceltu.

K4. Chjave ESC: Usata per vultà à u menu principale (livellu precedente) o per annullà i cambiamenti fatti. Se a chjave hè tenuta, a unità di cuntrollu torna à a pagina principale di u schermu. Sì OFF, a retroilluminazione di u display hè riattivata a prima volta chì si preme a chjave senza fà altre funzioni.

K5. Chjave di freccia SU: Usata per scorrere l'elementi di menu, quandu si stabilisce parametri di scelta multipla. Permette di selezziunà una di l'opzioni dispunibili.

K6. CHIAVE FRECCIA GIÙ: Usata per scorrere i punti di menu, quandu si stabilisce parametri di scelta multipla. Permette di selezziunà una di l'opzioni dispunibili. Sì OFF, a retroilluminazione di u display hè riattivata a prima volta chì si preme u tastu senza fà altre funzioni.

K7. Chjave PLUS: Permette di aumentà u valore di u parametru mudificatu. Partendu da u schermu principale, permette l'accessu à l'infurmazioni addiziunali è scorri per ellu. Sì OFF, a retroilluminazione di u display hè riattivata a prima volta chì si preme a chjave senza fà altre funzioni.

K8. Chjave MINUS: Permette di diminuisce u valore di u paràmetru mudificatu. Partendu da u screnu principale, permette l'accessu à l'infurmazioni supplementari è u scrolling through it. Sì OFF, a retroilluminazione di u display hè riattivata a prima volta chì si preme a chjave senza fà altre funzioni.

K9. Chjave CONFIRM / ENTER: Usata per accede à u menu visualizatu (prossimu livellu). Partendu da a pagina principale di u schermu, pudete accede à a struttura di menu. Adupratu per cunfirmà u valore o a selezzione fatta mentre mudificate un parametru. Sì OFF, a retroilluminazione di u display hè riattivata a prima volta chì si preme a chjave senza fà altre funzioni.

L1. Tensione LED attuale (giallu): Deve esse sempre accesa quandu u compressore hè alimentatu.

L2. LED di Avvertimentu (giallu): Questu LED si illumina per indicà una situazione critica o un difettu minore chì ùn blocca micca u cumpressore, sta indicazione pò riferisce à a necessità di manutenzione o cundizioni di operazione irregulari. L'accensione di stu LED hè sempre accumpagnata da un missaghju descrittivu chì pò esse visualizatu in a pagina di u schermu principale.

L3. LED di sveglia (rossu): Stu LED si accende (luce ferma) per indicà chì u cumpressore hè statu bluccatu da una falla grave, u tippu di errore hè descrittu cù un messagiu nantu à u schermu principale. Una volta chì u difettu hè statu resettatu, u LED cumencia à lampà, informendu l'operatore chì a situazione pò esse resettata cù a chjave RESET.

L4. LED AUTORESTART (rossu): Stu LED s'illumina quandu a funzione di inizio automaticu hè attivata. In casu di riavviamentu automaticu dopu una interruzzione (funzione AUTORESTART attivata) u LED lampa per indicà chì u cumpressore hè in traccia di riparte. A visualizazione mostra u cuntu novu per restituisce.

L5. REMOTE / PROGRAM LED di funzioni attive (rossu): Stu LED s'illumina quandu a funzione di telecomanda o una di e funzioni di u prugramma (ogni ghjornu / settimane) hè attivata. Se u cumpressore hè installatu in ligna cù altri cumpressori cumpatibili è a cumunicazione nantu à un CAN-BUS hè attivata, u LED L5 assigna altre funzioni. Vede u capitulu "Cumpressori in sequenza".

DI. Display multi-funzione DI: Display LCD retroilluminatu cù quattru linee di vinti caratteri ciascuna, mostra e cundizioni di funziunamentu di u cumpressore è hè adupratu per realizà tutte e prugrammazioni è operazioni successivi.

K5. o K6. SELEZIONE DI LINGUA: Premendu i tasti K5 o K6 da u schermu principale, pudete selezziunà subitu a lingua desiderata senza avè da accede à u sottomenu. A lingua scelta diventerà quella aduprata per tutti i paràmetri di cuntrollu è e funzioni di missaghji.

ALTA EFICIENZA
Cuntrollu è ottimisazione di u cunsumu energeticu

MIGLIORE FLUSSU
Cù a stessa putenza, u flussu hè trà i migliori di u mercatu.

CONTROLU DI DISPLAY
Unità di cuntrollu elettroniche per impostà è verificà i principali parametri operativi cù funzioni avanzate.

RAFRAICHISSEMENT ALTE
Sistema di ventilazione radiale capace di resiste à e cundizioni ambientali estreme.

BASSA RISORTE
Sistema di insonorizazione ottimizatu per riduce u livellu di rumore.

MIGLIU SPAZIU
Dimensione ridutta è ottimizzata di u quadru.

MIGLIORE ACCESSU
Accessu faciule à tutti i cumpunenti interni per facilità l'ispezione è a manutenzione

À VELOCITÀ VARIABILE
Cumpressore cù velocità variabile di u mutore, pò copre a necessità d'aria compressa in u cuntestu di una produzzione per mezu di a regolazione elettronica di a velocità di rotazione di u mutore elettricu, cunsumendu solu l'energia necessaria necessaria in quellu mumentu.
Cù e listesse caratteristiche hà un costu di compra più altu ch'è un mudellu à velocità fissa. U cumpressore à velocità variabile hè adattu per produzioni induve u cunsumu d'aria compressa hè variabile cù un intervallu di consumu trà 20% è 100% cun un consumu mediu di circa 70%. U funziunamentu senza carica ** si verifica quandu a modulazione di u flussu cade generalmente sottu à u 20% di u flussu massimu. In questu modu, si ottenenu cunseguenti risparmi energetichi cun conseguenti riduzioni di i costi di l'elettricità.

** U funziunamentu à u rìtimu si faci quandu u cumpressore ùn genera micca aria cumpressa à a presa ma u mutore elettricu cuntinueghja à girà, cunsumendu circa u 30% di u cunsumu à pienu caricu. Sta cundizione di funziunamentu hè aduprata quandu a capacità di generazione di u cumpressore hè più altu ch'è a dumanda di l'utilizatore è quandu a pressione massima hè ghjunta, si evita di spegne immediatamente u compressore cum'è u funziunamentu di spegnimentu, se ripetutu troppu volte, in più di attivà una maggiore cunsumu elettricu, porta à una degradazione di l'unità di aspirazione di u motoru-vite.

À VELOCITÀ FISSA
Cumpressore cù velocità di u mutore predeterminatu à un valore fissu, ponu copre solu u requisitu d'aria compressa variabile in una pruduzzione per mezu di u cuntrollu di carica / vuota. Vista a pressione massima di eserciziu, ci hè un certu flussu massimu. Hè pussibule adattà a pressione massima di travagliu (impostazione di fabbrica) à valori inferiori cume per esempiu da 10 Bar à 8 Bar ma u flussu di l'aria compressa prodotta rimarrà costante (in i mudelli di velocità variabile aumenta). Cù e stesse caratteristiche, hà un costu di compra inferiore à un mudellu à velocità variabile. U compressore à velocità fissa hè adattu per produzioni in cui u flussu dumandatu da l'utente hà un consumu costante vicinu à u flussu massimu di u compressore. Altrimenti si puderebbe girà troppu longu cù un funziunamentu senza carica ** cù un cunsumu altu di energia cunsiguente.

** U funziunamentu à u rìtimu si faci quandu u cumpressore ùn genera micca aria cumpressa à a presa ma u mutore elettricu cuntinueghja à girà, cunsumendu circa u 30% di u cunsumu à pienu caricu. Sta cundizione di funziunamentu hè aduprata quandu a capacità di generazione di u cumpressore hè più altu ch'è a dumanda di l'utilizatore è quandu a pressione massima hè ghjunta, si evita di spegne immediatamente u compressore cum'è u funziunamentu di spegnimentu, se ripetutu troppu volte, in più di attivà una maggiore cunsumu elettricu, porta à una degradazione di l'unità di aspirazione di u motoru-vite.

MADE IN ITALIE
L'assemblea di e macchine si face cumpletamente in Italia cù cumpunenti di u più altu livellu produtti da cumpagnie di punta in u settore cum'è:
TorinDrive: gruppi di vite / mutore à magnetu permanente, gruppi di vite da 18Kw
Termomeccanica SpA: unità di vite finu à 15Kw
VMC SpA: valvula di aspirazione, minima, termostatica
Soler Palau: Fans
AEG / Siemens: mutori elettrichi
Siemens: cumpunenti di pannelli elettrichi
Coprisedili: inverter

MIGLIORE PREZZU
Vendite dirette di marche in linea Worm Distribution permette unu ottimisazione sustanziale è riduzzione di i costi di gestione nurmalmente sustenutu da a rete di vendita standard in situ.
L'usu di una nova marca permette a cummercializazione di i prudutti senza alcuna limitazione di u prezzu cù u vantaghju chì u valore prupostu hè u megliu nantu à u mercatu per i prudutti cù e listesse caratteristiche.


GARANZIA OPZIONALE DI 5 ANNI

CLAUSULI DI CONTRATU:

1 - OGGETTI

U cuntrattu chì seguita averà per oggettu a vendita di un serviziu per allargà a garanzia normale di 1 annu à 5 anni. A durata hè di 5 anni da a data di compra di a macchina.
A garanzia copre e seguenti parti di u Cumpressore:

- Motore
- unità di pumping
- raffreddatore d'oliu / aria
- Cisterna d'oliu
- Cunsigliu elettronicu
- Inverter

mentre, in u casu di una macchina cù asciugatrice integrata, copre e seguenti parti:

- cumpressore ermeticu
- scambiatore di calore (evaporatore)
- capacitore

Per u primu annu u compressore / asciugatore hè cupartu da a garanzia normale. U rimborsu di u costu di u travagliu ùn hè micca inclusu in a garanzia. A garanzia di i cumpunenti rimpiazzati scade simultaneamente à a scadenza di a garanzia coperta da stu cuntrattu. A garanzia ùn include micca u rimborsu per a locazione temporanea di compressori / asciugatori di ricambio.

2 - RESPONSABILITÀ DI E PARTI

Durante u periodu di validità di stu cuntrattu, u cliente deve assicurà chì:

(i) l'installazione è e condizioni ambientali è operative in cui funziona l'attrezzatura rispettanu quelle specificate da u fabbricante è richieste da u Distributore
(li) e cundizioni ambientali è operative ùn sò micca significativamente cambiate senza l'approvazione di u Distributore. I cambiamenti significativi generalmente implicanu u muvimentu di l'unità o l'usu di qualchì altru tipu di refrigerante o lubrificante o una fonte di energia diversa.
(iii) u mantenimentu di rutina cutidianu / settimanale di l'attrezzatura hè effettuatu in cunfurmità cù u librettu d'usu è manutenzione furnitu cù l'attrezzatura
(IV) l'accessu à l'attrezzatura hè garantitu per a realizazione di a manutenzione necessaria da u pianu d'intervenzione pianificatu. U cliente hè rispunsevule per l'intervenzioni previste in u pianu di manutenzione pianificatu sia in quantu à u costu di a manodopera sia à u costu di i pezzi di ricambio soggetti à usura (filtri, oliu, kit di manutenzione, etc.)

- U Distributore s'impegna à:
(i) rimpiazzà in garanzia i cumpunenti di u compressore, specificati in precedenza, chì sò difettosi o, in i casi induve questu ùn hè micca pussibule, sopportanu i costi di riparazione.

3 - INFURZIONE DI U CONTRATU

U cuntrattu di garanzia scade in ognunu di i seguenti casi:

- u mancatu rispettu di una di e clausole sopra dannu causatu da l'utilizatore
- danni causati da manipulazione o trasportu dopu a consegna
- fallimenti causati da circustanze impreviste cumprese, ma senza limitazione, fallimentu, interruzzione o fornitura non conforme di energia è fluidi di serviziu cum'è aria o acqua.
- se u cliente hè messu in liquidazione, hà dumandatu un accordu cù i creditori, hè sottumessu à a restituzione o se qualsiasi attivu o attività di u Cliente entra in pussessu di un creditore ipotecariu o per tali attività o attività un fiduciariu di fallimentu hè nominatu non- pagamentu anticipatu di u premiu.

4 - FORZA MAJEURE

L'adempimentu di qualsiasi obbligazione derivante da stu cuntrattu hè intesu differitu per u periodu in cui una di e ragioni seguenti impedisce u cumplimentu regulare di questa obbligazione in parte o in parte:
Atti di Diu, eventi climatichi violenti, greve, incendi, disordini civili, rispettu di l'ordini o di e disposizioni di qualsiasi autorità governativa o qualsiasi altra ragione simile al di là di u cuntrollu di e parti.

5 - METODU DI RICHIEDE A GARANZIA

Dopu a dumanda di a garanzia, u Cliente deve:

- cumunicà cun precisione u mudellu è u numeru di serie di a macchina à u Distributore
- accordu cù u Distributore u tempu è e modalità di l'intervenzione.

6 - LEGGE APPLICABILE

Stu cuntrattu hè sottumessu à a legge taliana in vigore.

7 - U locu di ghjurisdizione per ogni disputa ferma solu quellu di a sucietà venditrice WORM SAS-WORMDISTRIBUTION


ASSISTENZA H24
Un operatore hè dispunibule per sustene vi è urganizà l'intervenzioni necessarii. U Attelli specializati dighjà prisenti nantu à u mercatu cù parechji anni di sperienza in u campu di l'aria compressa è distribuiti in tuttu u territoriu talianu è stranieru, seranu capaci di risponde à e vostre richieste.


LOCAZIONE OPERATIVA 36 → 60 MESI
Cunvenzione di Locazione Operativa di 36 Mesi * cù a pussibilità di prulungà à 60 Mesi (Facultativu). * Serviziu sottumessu à a verificazione è l'appruvazioni di i bisogni di i clienti da wormdistribution 


Features
A Locazione Operativa di beni capitali hè un cuntrattu in virtù di quale u Cliente hà u patrimoniu affittu per un periodu massimu di 60 mesi, contr'à u pagamentu di una tassa di locazione periodica. A Locazione Operativa ùn hè micca un prestitu è ​​ùn hè micca acquistata da a banca centrale.

À a fine di u periodu contrattuale, u Cliente hà u dirittu di:

- Restituisce l'assi à u locatore (distribuzione worm)
- Rinnovà u cuntrattu à una tarifa più bassa
- Firmà un novu cuntrattu cù rimpiazzamentu
- Mantene l'assi paghendu u riscattu finale (circa 1% di u valore di u cuntrattu)


Prestazioni Finanziari
A Locazione Operativa hè una formula chì porta numerosi vantaghji, cumprendu:

- Nisun accontu
- Nisuna immobilizazione di capitale
- Certi è prugrammi costi in u tempu
- Aumentazione di u flussu di cassa propiu


Avvanzi fiscali
A Locazione Operativa, in più di numerosi vantaghji ecunomichi, vanta grandi vantaghji fiscali, cume:

- Nisun deprezzamentu
- Costu di a rata totalmente deducibile durante l'annu
- Tasso d'interessu di locazione cumpletamente deducibile, ancu per scopi IRAP (à u cuntrariu di u finanzamentu o di leasing induve questu ùn hè micca pussibule)
- Nisun pesu di u bilanciu di l'impresa
- I costi di mantenimentu di u patrimoniu affittu sò inclusi in a renta, perciò ùn contribuiscenu micca à u calculu di a deducibilità fiscale di i costi di manutenzione straordinaria


Prestazioni Addiziunali
A Locazione Operativa ùn finisce mai, in fattu hà altri vantaghji:

- Cuntrattu senza indicazione di u prezzu di u patrimoniu affittu per u quale solu una tassa mensile hè prevista.
- Cuntrattu à tassa fissa micca indiziatu à i parametri finanziarii
- Copertura assicurativa TUTTI I RISCHI annantu à i beni affittati inclusi in a renta mensile

Tabella riassuntiva di e principali differenze trà Leasing è Rental Rental:

DIFFERENZE

ARRENDAMENTU

LOCAZIONE OPERATIVA

DeducibilitàTariffa deducibile solu per 2/3 di u deprezzamentu ordinariu.Tariffa cumpletamente deducibile per a durata scelta da u cuntrattu.
Risichi centraliRaportà à u centru di risicu.Nisun rapportu à u Registru Centrale di Creditu.
Risorse finanziarieImmobilizazione di e risorse finanziarie.Non immubilizazione di e risorse finanziarie.
Assistenza tecnicaResponsabilità di u locatariu; prutezzione pussibile per via di un cuntrattu d'assistenza tecnica pagata.Nisuna responsabilità diretta, assistenza tecnica è qualsiasi materiale cunsumabile sò inclusi in a tassa di locazione.
RagioniAcquisizione definitiva di u patrimoniu strutturale.Disponibilità di un patrimoniu ligatu solu à u periodu d'usu solu.
Tariffa iniziale"Maxicanone". Possibile ammortamentu di l'avance in relazione à a durata.Nisun avanzu.
Durata di cuntrollu2/3 di u deprezzamentu ordinariu.36/60 mesi di durata.
Opzioni finaliDirittu à l'eventuale acquisizione di u patrimoniu.Cessazione di l'occupazione, estensione, acquistu.
Ragioni per l'imprese artigianaliPer studii di settore, u cuntrattu di leasing finanziariu hè cunsideratu cum'è una compra.Ùn hè micca cunsideratu in studii di settore.


LOCAZIONE OPERATIVA 60 MESI
Accordu di Locazione Operativa di 60 Mesi *.
* Serviziu sottumessu à a verificazione è l'appruvazioni di i bisogni di i clienti da wormdistribution


Features
A Locazione Operativa di beni capitali hè un cuntrattu in virtù di quale u Cliente hà u patrimoniu affittu per un periodu massimu di 60 mesi, contr'à u pagamentu di una tassa di locazione periodica. A Locazione Operativa ùn hè micca un prestitu è ​​ùn hè micca acquistata da a banca centrale.

À a fine di u periodu contrattuale, u Cliente hà u dirittu di:

- Restituisce l'assi à u locatore (distribuzione worm)
- Rinnovà u cuntrattu à una tarifa più bassa
- Firmà un novu cuntrattu cù rimpiazzamentu
- Mantene l'assi paghendu u riscattu finale (circa 1% di u valore di u cuntrattu)


Prestazioni Finanziari
A Locazione Operativa hè una formula chì porta numerosi vantaghji, cumprendu:

- Nisun accontu
- Nisuna immobilizazione di capitale
- Certi è prugrammi costi in u tempu
- Aumentazione di u flussu di cassa propiu


Avvanzi fiscali
A Locazione Operativa, in più di numerosi vantaghji ecunomichi, vanta grandi vantaghji fiscali, cume:

- Nisun deprezzamentu
- Costu di a rata totalmente deducibile durante l'annu
- Tasso d'interessu di locazione cumpletamente deducibile, ancu per scopi IRAP (à u cuntrariu di u finanzamentu o di leasing induve questu ùn hè micca pussibule)
- Nisun pesu di u bilanciu di l'impresa
- I costi di mantenimentu di u patrimoniu affittu sò inclusi in a renta, perciò ùn contribuiscenu micca à u calculu di a deducibilità fiscale di i costi di manutenzione straordinaria


Prestazioni Addiziunali
A Locazione Operativa ùn finisce mai, in fattu hà altri vantaghji:

- Cuntrattu senza indicazione di u prezzu di u patrimoniu affittu per u quale solu una tassa mensile hè prevista.
- Cuntrattu à tassa fissa micca indiziatu à i parametri finanziarii
- Copertura assicurativa TUTTI I RISCHI annantu à i beni affittati inclusi in a renta mensile

Tabella riassuntiva di e principali differenze trà Leasing è Rental Rental:

DIFFERENZE

ARRENDAMENTU

LOCAZIONE OPERATIVA

DeducibilitàTariffa deducibile solu per 2/3 di u deprezzamentu ordinariu.Tariffa cumpletamente deducibile per a durata scelta da u cuntrattu.
Risichi centraliRaportà à u centru di risicu.Nisun rapportu à u Registru Centrale di Creditu.
Risorse finanziarieImmobilizazione di e risorse finanziarie.Non immubilizazione di e risorse finanziarie.
Assistenza tecnicaResponsabilità di u locatariu; prutezzione pussibile per via di un cuntrattu d'assistenza tecnica pagata.Nisuna responsabilità diretta, assistenza tecnica è qualsiasi materiale cunsumabile sò inclusi in a tassa di locazione.
RagioniAcquisizione definitiva di u patrimoniu strutturale.Disponibilità di un patrimoniu ligatu solu à u periodu d'usu solu.
Tariffa iniziale"Maxicanone". Possibile ammortamentu di l'avance in relazione à a durata.Nisun avanzu.
Durata di cuntrollu2/3 di u deprezzamentu ordinariu.36/60 mesi di durata.
Opzioni finaliDirittu à l'eventuale acquisizione di u patrimoniu.Cessazione di l'occupazione, estensione, acquistu.
Ragioni per l'imprese artigianaliPer studii di settore, u cuntrattu di leasing finanziariu hè cunsideratu cum'è una compra.Ùn hè micca cunsideratu in studii di settore.

GARANZIA DI 24 MESI
Garanzia di 24 mesi da a data di fattura, inviu di pezzi di ricambio in garanzia.

GARANZIA DI 12 MESI

A garanzia PREVOST s'applica solu à i prudutti consegnati da PREVOST è hè valida solu versu u cliente PREVOST, eccettu chì
qualsiasi sub-cumpratore. I prudutti sò garantiti contra difetti di fabricazione o difetti di materiale, da a data di consegna cum'è specificata in l'articulu 6, è in condizioni normali di utilizzu è manutenzione per un periodu predeterminatu di: un (1) annu.
Per prufittà di e disposizioni relative à a garanzia, u cliente deve avvisà PREVOST, per iscrittu è in u termini sopra indicatu, di i difetti ch'ellu attribuisce à i prudutti è furnisce tutte e prove di a so veracità. Deve permette à PREVOST di accertà i difetti è di rimedieli; si deve ancu astene, eccettu cù l'accunsentu preventivu è esplicitu di PREVOST, di fà ellu stessu a riparazione o di fà chì terze parti fessinu e riparazioni micca autorizate o qualsiasi interventu micca autorizatu chì puderebbenu purtà a perdita immediata di a garanzia.
A garanzia hè limitata, à discrezione di PREVOST, à a riparazione o rimpiazzamentu, ex fabbrica, di tutte e parti cuparte da a garanzia è ricunnisciute cum'è difettose da PREVOST. U travagliu risultatu da u cumplimentu di l'obligazione di garanzia hè realizatu in i laboratorii PREVOST, dopu chì u cliente hà mandatu
PREVOST forniture o parti difettose à e vostre spese. E riparazioni o rimpiazzamenti effettuati cum'è garanzia ùn implicanu alcuna estensione di a garanzia. E parti rimpiazzate durante u periodu di garanzia seranu restituite
à PREVOST è diventerà a so pruprietà.
PREVOST declina ogni responsabilità è esclude a garanzia per difetti (è danni
di qualsiasi natura generate da elli) derivanti da:
- assemblea o installazione di prudutti chì ùn sò micca in cunfurmità cù e istruzioni PREVOST è e specifiche (documentazione, istruzioni d'usu è assemblea, raccomandazioni
specials, etc.) o micca cunforme cù e regule di a professione o per difetti è e so cunsequenze quandu l'iniziu hè statu fattu da u cliente mentre PREVOST avia espressamente dumandatu di trattà cun questa operazione,
- cundizioni d'usu anormali (per esempiu, sovraccaricu di u materiale, ecc.),
manutenzione inadegwata, mancanza di sorveglianza, negligenza (per esempiu:
manutenzione in serviziu di un pezzu o parte di l'apparechju esistente
truvatu difettuosu, cagiunendu danni maiò à l'apparechju o à l'altri
equipaggiamentu installatu vicinu è mandatu da PREVOST), cundizioni di
almacenamentu micca conforme,
- aduprà micca in cunfurmità cù quellu destinatu à u pruduttu o usu anormale o
ùn rispetta micca l'istruzzioni PREVOST,
- materiali furniti da u cliente, cuncepimentu impostu da u cliente o operazioni
manutenzione effettuata da terzi chì ùn sò micca espressamente autorizati da PREVOST,
- fiaschi è e so cunsequenze relative à l'usura nurmale di u pruduttu,
- Prudutti non PREVOST usati, assemblati è integrati in un pruduttu PREVOST. Micca
PREVOST pò esse ritenutu responsabile per qualsiasi dannu
risultatu da questu accumpagnamentu.
PREVOST ùn serà in alcun modu rispunsevule per e garanzie micca indicate in u
st'articulu 8. Tranni disposizioni scritte specifiche, ùn hè micca cuncessu à
u cliente ùn garantisce micca i risultati o e prestazioni di u pruduttu, eccettu
per a garanzia di e specificazioni tecniche descritte in a documentazione
cummerciale PREVOST.


DEW POINT 3 ° C

U puntu di rugiada hè a cundizione in quale l'umidità di l'aria hè 100% chì rapprisenta a temperatura sottu à chì u vapore d'acqua si condensa.

DEW POINT 5 ° C

U puntu di rugiada hè a cundizione in quale l'umidità di l'aria hè 100% chì rapprisenta a temperatura sottu à chì u vapore d'acqua si condensa.

DEW POINT -40 ° C

U puntu di rugiada hè a cundizione in quale l'umidità di l'aria hè 100% chì rapprisenta a temperatura sottu à chì u vapore d'acqua si condensa.

DEW POINT -70 ° C

U puntu di rugiada hè a cundizione in quale l'umidità di l'aria hè 100% chì rapprisenta a temperatura sottu à chì u vapore d'acqua si condensa.


INVERTER (SAVING ENERGY)
Trasmissione à velocità variabile di tippu vettoriale cù caratteristiche eccezziunali di risparmiu d'energia
Questu assicura chì l'asciugatrice ùn aduprà micca più energia di quella necessaria, riducendu in modu efficace u cunsumu d'energia à più di 90%

 


REVESTIMENTU IN PULVERI

Trattamentu superficiale esternu: dopu à u prucessu di sabbiatura, i serbatoi sò dipinti RAL 5015 in cabine d'applicazione speciali cù pistole elettrostatiche. Attraversu un trasportatore di sopra, sò purtati à u fornu di polimerizazione per compie u ciclu.


GALVANIZZAZIONE DI BAGNE CALDU

Trattamentu particularmente adattu per una forte prutezzione contra a currusione interna è esterna. Alta resistenza à i fenomeni atmosferichi, adatti per l'installazione à l'esternu è in ambienti assai aggressivi. U trattamentu di zincatura hè fattu per immersione, dunque u tank hè prutettu sia fora sia internu. U pruduttu zincatu pò avè discrepanze di culore è di aspettu esteticu, in particulare trà fondu è tavule. Tuttu què ùn influenza micca a qualità di u pruduttu stessu postu chì hè fattu in cunfurmità cù a norma di zincatura UNI EN ISO 1461.


VITROFLEX

Trattamentu di prutezzione interna cù vernici di prutezzione cù alta resistenza à i fenomeni corrosivi: U cisterna hè sottumessu à un pretrattamentu di pulizia, poi una resina epossidica hè applicata aduprendu pistole elettrostatiche, è poi hè sparata in un fornu à ~ 240 ° C. U trattamentu Vitroflex hè certificatu in cunfurmità cù u Decretu Ministeriale di u 21 di Marzu 1973 è l'aggiornamenti successivi (CE DM 174), adatti per u cuntattu cù sostanze alimentari è / o per l'usu personale.

 


PRESSIONE MAX 11 BAR


PRESSIONE MAX 11,5 BAR


PRESSIONE MAX 16 BAR


PRESSIONE MAX 21 BAR


PRESSIONE MAX 32 BAR


PRESSIONE MAX 42 BAR


PRESSIONE MAX 48 BAR


MADE IN ITALIE


EQUIPMENTI VERTICALI


IMPOSTAZIONE ORIZZONTALE


* KIT DI VALVULA DI SICUREZZA E CALIBRE OPZIONALE

U kit include un manometru è una valvola di sicurezza 3/8 ″ cun un flussu di scarica di 10,8 Lt / min à 7107 Bar. A valvula hè adatta per i serbatoi induve a somma di i flussi di e macchine chì producenu u fluidu (aria compressa / azotu ecc.) Cunnessa fisicamente ad ella, ancu se spenta o cù operazione alternata, ùn supera micca u flussu di scarica indicatu à a pressione di riferimentu. Se a somma di i flussi hè più grande, deve esse installata una valvola di sicurezza cun un flussu adattatu, chì deve esse dumandata separatamente.


GARANZIA DI 2 ANNI
Garanzia di 24 mesi da a data di fattura, inviu di pezzi di ricambio in garanzia.


* KIT DI VALVULA DI SICUREZZA E ACCESSORI OPZIONALI

U kit include un manometru di pressione, una valvola di sicurezza 1 ", una flangia di supportu di calibru 1/4" è una valvola di drenu 1 "1/4.
U flussu di scaricamentu di 28.666 Lt / min hè fissatu à 8 Bar. A valvula di sicurezza hè adatta per i serbatoi induve a somma di i flussi di e macchine chì producenu u fluidu (aria cumpressu / azotu ecc.) Cunnessu fisicamente ad ellu ancu se spente o cù un funziunamentu alternante, ùn supera micca u flussu di scarica indicatu à a pressione di riferimentu. Se a somma di i flussi hè più grande, deve esse installata una valvola di sicurezza cun un flussu adattatu, chì deve esse dumandata separatamente.


* KIT DI VALVULA DI SICUREZZA E ACCESSORI OPZIONALI

U kit include un manometru di pressione, una valvola di sicurezza 1 ", una flangia di supportu di calibru 1/4" è una valvola di drenu 1 "1/4.
U flussu di scaricamentu di 39.810 Lt / min hè fissatu à 11,5 Bar. A valvula di sicurezza hè adatta per i serbatoi induve a somma di i flussi di e macchine chì producenu u fluidu (aria cumpressu / azotu ecc.) Cunnessu fisicamente ad ellu ancu se spente o cù un funziunamentu alternante, ùn supera micca u flussu di scarica indicatu à a pressione di riferimentu. Se a somma di i flussi hè più grande, deve esse installata una valvola di sicurezza cun un flussu adattatu, chì deve esse dumandata separatamente.

* KIT DI VALVULA DI SICUREZZA E ACCESSORI OPZIONALI

U kit include un manometru di pressione, una valvola di sicurezza 3/4 ", una flangia di u supportu di calibre 1/4" è una valvola di drenu 3/4 ".
U flussu di scaricamentu di 26.198 Lt / min hè fissatu à 16 Bar. A valvula di sicurezza hè adatta per i serbatoi induve a somma di i flussi di e macchine chì producenu u fluidu (aria cumpressu / azotu ecc.) Cunnessu fisicamente ad ellu ancu se spente o cù un funziunamentu alternante, ùn supera micca u flussu di scarica indicatu à a pressione di riferimentu. Se a somma di i flussi hè più grande, deve esse installata una valvola di sicurezza cun un flussu adattatu, chì deve esse dumandata separatamente.


* KIT DI VALVULA DI SICUREZZA E ACCESSORI OPZIONALI

U kit include un manometru di pressione, una valvola di sicurezza 3/4 ", una flangia di u supportu di calibre 1/4" è una valvola di drenu 3/4 ".
U flussu di scaricamentu di 34.000 Lt / min hè fissatu à 21 Bar. A valvula di sicurezza hè adatta per i serbatoi induve a somma di i flussi di e macchine chì producenu u fluidu (aria cumpressu / azotu ecc.) Cunnessu fisicamente ad ellu ancu se spente o cù un funziunamentu alternante, ùn supera micca u flussu di scarica indicatu à a pressione di riferimentu. Se a somma di i flussi hè più grande, deve esse installata una valvola di sicurezza cun un flussu adattatu, chì deve esse dumandata separatamente.

* KIT DI VALVULA DI SICUREZZA E ACCESSORI OPZIONALI

U kit include un manometru di pressione, una valvola di sicurezza 3/4 ", una flangia di u supportu di calibre 1/4" è una valvola di drenu 3/4 ".
U flussu di scaricamentu di 30.000 Lt / min hè fissatu à 32 Bar. A valvula di sicurezza hè adatta per i serbatoi induve a somma di i flussi di e macchine chì producenu u fluidu (aria cumpressu / azotu ecc.) Cunnessu fisicamente ad ellu ancu se spente o cù un funziunamentu alternante, ùn supera micca u flussu di scarica indicatu à a pressione di riferimentu. Se a somma di i flussi hè più grande, deve esse installata una valvola di sicurezza cun un flussu adattatu, chì deve esse dumandata separatamente.

* KIT DI VALVULA DI SICUREZZA E ACCESSORI OPZIONALI

U kit include un manometru di pressione, una valvola di sicurezza 3/4 ", una flangia di u supportu di calibre 1/4" è una valvola di drenu 3/4 ".
U flussu di scaricamentu di 37.678 Lt / min hè fissatu à 42 Bar. A valvula di sicurezza hè adatta per i serbatoi induve a somma di i flussi di e macchine chì producenu u fluidu (aria cumpressu / azotu ecc.) Cunnessu fisicamente ad ellu ancu se spente o cù un funziunamentu alternante, ùn supera micca u flussu di scarica indicatu à a pressione di riferimentu. Se a somma di i flussi hè più grande, deve esse installata una valvola di sicurezza cun un flussu adattatu, chì deve esse dumandata separatamente.

* KIT DI VALVULA DI SICUREZZA E ACCESSORI OPZIONALI

U kit include un manometru di pressione, una valvola di sicurezza 3/4 ", una flangia di u supportu di calibre 1/4" è una valvola di drenu 3/4 ".
U flussu di scaricamentu di 42.500 Lt / min hè fissatu à 48 Bar. A valvula di sicurezza hè adatta per i serbatoi induve a somma di i flussi di e macchine chì producenu u fluidu (aria cumpressu / azotu ecc.) Cunnessu fisicamente ad ellu ancu se spente o cù un funziunamentu alternante, ùn supera micca u flussu di scarica indicatu à a pressione di riferimentu. Se a somma di i flussi hè più grande, deve esse installata una valvola di sicurezza cun un flussu adattatu, chì deve esse dumandata separatamente.


APERTURA DI ISPEZIONE MANHOLE 300 × 400

(Ubligatoriu per e versioni zincate 4000 lt)


PRESSIONE PER VACUUM -1 BAR


GARANZIA DI 2 ANNI

24 mesi di garanzia da a data di fattura. Sostituzione di a macchina in garanzia o, inviu di ricambi in garanzia.

 


GARANZIA DI 1 ANNU

12 mesi di garanzia à a data di fattura. Inviu di ricambi in garanzia.

 


CONDENSATORE RAFFREDDU AIR

Hè a parte in a quale u refrigerante subisce una trasfurmazione di u so statu fisicu da gasu à liquidu, liberendu calore à l'aria esterna chì passa per ellu attraversu u ventilatore speciale.


CONDENSATORE RAFRAICHITU D'ACQUA

Hè a parte in a quale u refrigerante subisce una trasfurmazione di u so statu fisicu da gasu à liquidu, liberendu calore à l'aria esterna chì passa per ellu attraversu u ventilatore speciale.


CORPU D'ALUMINU


CORPU IN ACCIAI


GRADU DI FILTRAZIONE "P"

Elementu filtrante intercambiabile per l'intercepzione per particelle finu à 3 microni.
Ideale per filtrà a polvere entrante per ogni tipu di macchina.


GRADU DI FILTRAZIONE "M"

Elementu filtrante intercambiabile per coalescenza per particelle fino à 1 micron è per concentrazione massima fino a 0,1 mg / m3


GRADU DI FILTRAZIONE "H"

Elementu filtrante intercambiabile per coalescenza per particelle fino à 0,01 micron è per concentrazione massima fino a 0,01 mg / m3.
Ideale per filtrà e particelle d'oliu.


GRADU DI FILTRAZIONE "C"

Elemento filtrante di adsorbimentu intercambiabile per particelle liquide è solide per una concentrazione massima fino a 0,003 mg / m3.
Ideale per eliminà l'odori è i sapori.

DISPOSIZIONE FUNZIONALE LOCALE PER A PRODUZIONE DI ARIA COMPRESSA

E soluzioni mostrate sottu ponu varià in a so cumpusizione in riferimentu à e vostre necessità, i spazi dispunibili è u budget dedicatu.


 

LEGGENDA

. A1 - B1 - C1 =
SEPARATORE D'ACQUA / OLIO O DI SISTEMA COLLEZIONE CONDENSATA:
Sistema cuncepitu per raccoglie u condensatu chì cuntene oliu / impurità produttu da i vari cumpunenti prisenti in u sistema di trattamentu di l'aria compressa

. A2 - B2 - C2 =
SISTEMA DI COMPRESSOR:
Sistema pensatu per generà aria cumpressa

. A3 - B3 - C3 =
RAFRAICHISSANT AIR FINALE + FILTRE SEPARATORE CENTRIFUGU + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema cuncepitu per riduce a temperatura di ingressu à una temperatura di uscita di solu 5 ° C sopra l'ambiente.
Permette una dimensione curretta di l'asciugatrice a valle è una prima riduzione di u condensatu trasportatu in u separatore di cicloni cumbinati.

. A4 - B4 - C4 =
FILTRAMENTU PER INTERCEZZIONE "P" - PARTICULLE FINO A 3 micron + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema di filtrazione cuncepitu per scumpientà prima e particelle più grossi di impurità è una parte di u condensatu.

. A5 - B5 - C5 =
SERBATOIO DI ACCUMULAZIONE GALVANIZZATA / VERNICIATA + VITROFLEX INTERNU + KIT D'ACCESSORI E MANOMETRU + VALVOLA DI SICUREZZA CON FLUSU SUPERIORE À U FLUSU "A2 + B2 + C2" + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema d'accumulazione chì, grazia à l'espansione di l'aria compressa è a superficia di cuntattu allargata, produce una ulteriore riduzione di u condensatu.
Hè cunsigliatu di aduprà a versione galvanizzata o trattata cù vitroflex (alimentariu) internamente cum'è a versione cruda interna cù u tempu crea impurità chì puderebbenu intuppà u sistema di drenu automaticu.

. A6 - B6 - C6 =
SISTEMA DI ASCIUGATORE FRIGORIFICO CICLU - CLASSE 4 (ISO 8573-1) CON PUNTO DI ROSSA 3 ° C:
Sistema attivu di abbattimentu di u condensatu chì porta u puntu di condensazione di u puntu di rugiada à 3 ° C (o altru valore secondu u tippu).
In e fasi seguenti l'aria cumpressa puderia pruduce cundensu solu s'ellu scontra un sistema cù una situazione di scambiu di calore sottu à questu valore.

. A7 - B7 - C7 =
Filtrazione da COHALESCIENCE "M" - PARTICULLE FINO A 1 micron - CUNCENTRAZIONE DI L'OLI FINU À 0,1 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE AUTOMATICU ELETTRONICU / MECCANICU / TERMODINAMICU:
Sistema di filtrazione pensatu per riduce e particelle di impurità medie è una parte di u condensatu in un secondu passu.

. A8 - B8 - C8 =
Filtrazione da COHALESCIENCE "H" - PARTICULLE FINO A 0,01 micron - CUNCENTRAZIONE D'OLI FINO A 0,01 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE AUTOMATICU ELETTRONICU / MECCANICU / TERMODINAMICU:
Sistema di filtrazione cuncepitu per scumpientà e particelle più belle di impurità, concentrazione di oliu è parte di u condensatu.

. A9 - B9 - C9 =
Filtrazione da COHALESCIENCE "H" - PARTICULLE FINO A 0,01 micron - CUNCENTRAZIONE D'OLI FINO A 0,01 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE AUTOMATICU ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA:
Sistema di filtrazione cuncepitu per scumpientà e particelle più belle di impurità, concentrazione di oliu è parte di u condensatu.

. A10 - B10 - C10 =
FILTRAZIONE PER ADSORZIONE "C" - CUNCENTRAZIONE MAX OIL 0,003 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE AUTOMATICU ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA:
Sistema di filtrazione pensatu per privà l'aria d'elementi inquinanti assorbendu a maiò parte di e sostanze organiche.

. A11 - B11 - C11 =
SISTEMA DI ASSICURAZIONE ASSICURATORE - CLASSE 2 (ISO 8573-1) CON PUNTO DI DEW -40 ° C /CLASSE 1 (ISO 8573-1) CUN PUNTU DI DEW -70 ° C:
Sistema attivu di abbattimentu di u condensatu chì porta u puntu di condensazione di u puntu di rugiada à -40 / -70 ° C.
In e fasi seguenti l'aria cumpressa puderia pruduce cundensatu solu s'ellu scontra un sistema cù una situazione di scambiu di calore sottu à questu valore è dunque hè faciule capisce cumu hè a soluzione ottima per i sistemi induve hè necessariu un asciugamentu massimu.

. A12 - B12 - C12 =
Filtrazione da COHALESCIENCE "M" - PARTICULLE FINO A 1 micron - CUNCETRAZIONE DI L'OLI FINO A 0,1 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE AUTOMATICU ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA:
Sistema di filtrazione pensatu per riduce e particelle di impurità medie è una parte di u condensatu in un secondu passu.
Postu à valle di u siccatoghju di adsorbimentu, blocca tutte e particelle chì puderebbenu esse create da u materiale di asciugatura cuntenutu in questu.

. A13 - B13 - C13 =
SONDA DI MISURA DI DEW POINT CON SIGNAL D'ALARM - A14 / B14 / C14 COMMANDU DI CHIUSURA / APERTURA DI A VALVULA:  Sistema di rilevazione pensatu per signalà è intervene nantu à a chjusura di u sistema à monte se u puntu "puntu di rugiada" supera u valore massimu permessu predefinitu. Permette di priservà a pianta è i sistemi cunnessi ad ella. 

. A14 - B14 - C14 =
VALVULA ELETTRICA / PNEUMATICA - CONTROLATA DA DEW POINT SONDA A13 / B13 / C13:
Sistema cuncipitu per chjude u sistema upstream à cumandamentu di a sonda "puntu di rugiada". 

. S0 =
SERBATOIO DI ACCUMULAZIONE GALVANIZZATA / VERNICIATA + VITROFLEX INTERNU + KIT D'ACCESSORI E MANOMETRU + VALVULA DI SICUREZZA CU CAPACITÀ DI SCARICA PIÙ ALTA CUN A GAMMA MASSIMA DI "A2 + B2 + C2" + SCARICATORE AUTOMATICU ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA:
Sistema di accumulazione d'aria compressa trattatu cumpletamente. Utile per cumpensà qualsiasi piccu di cunsumu in u sistema di distribuzione.
Aduprate a versione galvanizzata o vitroflex (di qualità alimentaria) internamente per mantene a stessa qualità di l'aria.

. L0 =
ANELLU LINEA DI DISTRIBUZIONE D'ARIA COMPRESSA:
Sistema adattu per a distribuzione di aria compressa à vari utilizatori, dimensionatu per ottene a caduta di pressione minima è mantene a qualità di l'aria.
Particularmente adatti sò i sistemi cù tubi di alluminiu chì sò semplici, modulari è cun un ottimu rapportu qualità / prezzu.
 

. V0 =
VALVULA DI ARRETU:
Sistema di cuntrollu manuale / elettricu / pneumaticu cuncepitu per intercettà è / o sviare u flussu di l'aria compressa.

** Tutti i cumpunenti dedicati à a produzzione è u trattamentu di l'aria cumpressa devenu esse installati secondu e specifiche indicate in i manuali d'usi è di manutenzione adatti. A stanza chì accoglierà tutti i cumpunenti deve avè un sistema di ventilazione chì permetta l'espulsione di l'aria calda prodotta da i cumpressori è l'introduzione di l'aria esterna filtrata, chì, per esempiu, aspirata da i cumpressori è l'essiccatori, permette un funziunamentu ottimale senza filtri di ostruzione.è radiatori chì ponu purtà à u bloccu di a macchina. A maiò parte di i fabricanti indicanu una temperatura ambientale minima di 3/5 ° C è un massimu di 45/50 ° C per a stanza per evità u fretu è u surriscaldamentu di e macchine chì puderebbenu causà blocchi o malfunzionamenti.

U sistema mostratu in Fig. 1
rapprisenta una suluzione cumpleta RIDUNDANTE cum'è cunsiste in a duplicazione di cumpunenti in 3 sistemi cù l'intenzione di aumentà a so affidabilità è dispunibilità, in particulare per e funzioni di grande impurtanza, garantendu a continuità di a produzzione cù i stessi standard di qualità.

Assumendu chì in un sistema di produzzione u cunsumu d'aria compressa sia un valore "X", in riferimentu à a Fig. 1 è a portata di i sistemi "A" - "B" - "C" avemu:

  • X = A + B = A + C = B + C

U malfunzionamentu di un unicu sistema A / B / C o di un cumpunente assuciatu à questu ùn compromette micca u sistema di produzione ancu in termini di qualità di l'aria.

L'inserzione di u sistema di by-pass nantu à qualsiasi cumpunente deve furnisce u listessu cumpunente "à valle" o "à monte" chì pò fà a stessa funzione.

Per esempiu, creà un by-pass per un asciugatore è escludendulu in casu di malfunzionamentu senza un altru upstream o downstream, permette di cuntinuà à avè aria cumpressa in u sistema ma sarete introduttu in l'ultime particelle di condensatu cù possibili prublemi à u livellu di usi finali. Stu ragiunamentu vale ancu per tutti i cumpunenti prisenti in u sistema.


 

LEGGENDA

. A1 - B1 - C1 =
SEPARATORE D'ACQUA / OLIO O DI SISTEMA COLLEZIONE CONDENSATA:
Sistema cuncepitu per raccoglie u condensatu chì cuntene oliu / impurità produttu da i vari cumpunenti prisenti in u sistema di trattamentu di l'aria compressa

. A2 - B2 - C2 =
SISTEMA DI COMPRESSOR:
Sistema pensatu per generà aria cumpressa

. A3 - B3 - C3 =
RAFRAICHISSANT AIR FINALE + FILTRE SEPARATORE CENTRIFUGU + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema cuncepitu per riduce a temperatura di ingressu à una temperatura di uscita di solu 5 ° C sopra l'ambiente. Permette una dimensione curretta di l'essiccatore a valle è una prima riduzione di u condensatu trasportatu in u separatore di cicloni cumbinati.

. A4 - B4 - C4 =
FILTRAMENTU PER INTERCEZZIONE "P" - PARTICULLE FINO A 3 micron + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema di filtrazione cuncepitu per scumpientà prima e particelle più grossi di impurità è una parte di u condensatu.

. A5 - B5 - C5 =
SERBATOIO DI ACCUMULAZIONE GALVANIZZATA / VERNICIATA + VITROFLEX INTERNU + KIT D'ACCESSORI E MANOMETRU + VALVOLA DI SICUREZZA CON FLUSU SUPERIORE À U FLUSU "A2 + B2 + C2" + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema d'accumulazione chì, grazia à l'espansione di l'aria compressa è a superficia di cuntattu allargata, produce una ulteriore riduzione di u condensatu.
Hè cunsigliatu di aduprà a versione galvanizzata o trattata cù vitroflex (alimentariu) internamente cum'è a versione cruda interna cù u tempu crea impurità chì puderebbenu intuppà u sistema di drenu automaticu.

. A6 - B6 - C6 =
SISTEMA DI ASCIUGATORE FRIGORIFICO CICLU - CLASSE 4 (ISO 8573-1) CON PUNTO DI ROSSA 3 ° C:
Sistema attivu di abbattimentu di u condensatu chì porta u puntu di condensazione di u puntu di rugiada à 3 ° C (o altru valore secondu u tippu). In e fasi seguenti l'aria cumpressa puderia pruduce cundensu solu s'ellu scontra un sistema cù una situazione di scambiu di calore sottu à questu valore.

. A7 - B7 - C7 =
Filtrazione da COHALESCIENCE "M" - PARTICULLE FINO A 1 micron - CUNCENTRAZIONE DI L'OLI FINU À 0,1 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema di filtrazione pensatu per riduce e particelle di impurità medie è una parte di u condensatu in un secondu passu.

. A8 - B8 - C8 =
Filtrazione da COHALESCIENCE "H" - PARTICULLE FINO A 0,01 micron - CUNCENTRAZIONE D'OLI FINO A 0,01 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema di filtrazione cuncepitu per scumpientà e particelle più belle di impurità, concentrazione di oliu è parte di u condensatu.

. A9 - B9 - C9 =
Filtrazione da COHALESCIENCE "H" - PARTICULLE FINO A 0,01 micron - CUNCENTRAZIONE D'OLI FINO A 0,01 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE AUTOMATICU ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA:
Sistema di filtrazione cuncepitu per scumpientà e particelle più belle di impurità, concentrazione di oliu è parte di u condensatu.

. A10 - B10 - C10 =
FILTRAZIONE PER ADSORZIONE "C" - CUNCENTRAZIONE MAX OIL 0,003 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE AUTOMATICU ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA:
Sistema di filtrazione pensatu per privà l'aria d'elementi inquinanti assorbendu a maiò parte di e sostanze organiche.

. A11 - B11 - C11 =
SISTEMA DI ASSICURAZIONE ASSICURATORE - CLASSE 2 (ISO 8573-1) CON PUNTO DI DEW -40 ° C /CLASSE 1 (ISO 8573-1) CUN PUNTU DI DEW -70 ° C:
Sistema attivu di abbattimentu di u condensatu chì porta u puntu di condensazione di u puntu di rugiada à -40 / -70 ° C. In e fasi seguenti l'aria cumpressa puderia pruduce condensatu solu s'ellu scontra un sistema cù una situazione di scambiu di calore sottu à questu valore è dunque hè faciule capisce cumu hè a soluzione ottimale per i sistemi induve hè necessariu un asciugamentu massimu.

. A12 - B12 - C12 =
Filtrazione da COHALESCIENCE "M" - PARTICULLE FINO A 1 micron - CUNCETRAZIONE DI L'OLI FINO A 0,1 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE AUTOMATICU ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA:
Sistema di filtrazione pensatu per riduce e particelle di impurità medie è una parte di u condensatu in un secondu passu.
Postu à valle di u siccatoghju di adsorbimentu, blocca tutte e particelle chì puderebbenu esse create da u materiale di asciugatura cuntenutu in questu.

. A13 - B13 - C13 =
SONDA DI MISURA DI DEW POINT CON SIGNAL D'ALARM - A14 / B14 / C14 COMMANDU DI CHIUSURA / APERTURA DI A VALVULA:
Sistema di rilevazione pensatu per signalà è intervene nantu à a chjusura di u sistema à monte se u puntu "puntu di rugiada" supera u valore massimu permessu predefinitu.
Permette di priservà a pianta è i sistemi cunnessi ad ella.
 

. A14 - B14 - C14 =
VALVULA ELETTRICA / PNEUMATICA - CONTROLATA DA DEW POINT SONDA A13 / B13 / C13:
Sistema cuncipitu per chjude u sistema upstream à cumandamentu di a sonda "puntu di rugiada". 

. S0 =
SERBATOIO DI ACCUMULAZIONE GALVANIZZATA / VERNICIATA + VITROFLEX INTERNU + KIT D'ACCESSORI E MANOMETRU + VALVULA DI SICUREZZA CU CAPACITÀ DI SCARICA PIÙ ALTA CUN A GAMMA MASSIMA DI "A2 + B2 + C2" + SCARICATORE AUTOMATICU ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA:
Sistema di accumulazione d'aria compressa trattatu cumpletamente. Utile per cumpensà qualsiasi piccu di cunsumu in u sistema di distribuzione.
Aduprate a versione galvanizzata o vitroflex (di qualità alimentaria) internamente per mantene a stessa qualità di l'aria.

. L0 =
ANELLU LINEA DI DISTRIBUZIONE D'ARIA COMPRESSA:
Sistema adattu per a distribuzione di aria compressa à vari utilizatori, dimensionatu per ottene a caduta di pressione minima è mantene a qualità di l'aria.
Particularmente adatti sò i sistemi cù tubi di alluminiu chì sò semplici, modulari è cun un ottimu rapportu qualità / prezzu.
 

. V0 =
VALVULA DI ARRETU:
Sistema di cuntrollu manuale / elettricu / pneumaticu cuncepitu per intercettà è / o sviare u flussu di l'aria compressa.

** Tutti i cumpunenti dedicati à a produzzione è u trattamentu di l'aria cumpressa devenu esse installati secondu e specifiche indicate in i manuali d'usi è di manutenzione adatti. A stanza chì accoglierà tutti i cumpunenti deve avè un sistema di ventilazione chì permetta l'espulsione di l'aria calda prodotta da i cumpressori è l'introduzione di l'aria esterna filtrata, chì, per esempiu, aspirata da i cumpressori è l'essiccatori, permette un funziunamentu ottimale senza filtri di ostruzione.è radiatori chì ponu purtà à u bloccu di a macchina. A maiò parte di i fabricanti indicanu una temperatura ambientale minima di 3/5 ° C è un massimu di 45/50 ° C per a stanza per evità u fretu è u surriscaldamentu di e macchine chì puderebbenu causà blocchi o malfunzionamenti.

U sistema mostratu in Fig. 2
raprisenta ancu una suluzione cumpleta RIDUNDANTE cum'è cunsiste in a duplicazione di cumpunenti in 2 sistemi cù l'intenzione di aumentà a so affidabilità è dispunibilità, in particulare per e funzioni di grande impurtanza, garantendu a continuità di a produzzione cù i stessi standard di qualità.

Assumendu chì in un sistema di produzzione u cunsumu d'aria compressa sia un valore "X", in riferimentu à a Fig. 2 è u flussu di i sistemi "A" - "B" avemu:

  • X = A = B

U malfunzionamentu di un unicu sistema A / B o di un cumpunente assuciatu à questu ùn compromette micca u sistema di produzione ancu in termini di qualità di l'aria.
A diversità di u sistema in Fig.1, u sistema in Fig.2 hà ovviamente menu opzioni di gestione ancu in riferimentu à a percentuale di travagliu di e varie macchine.


 

LEGGENDA

. A1 - B1 - C1 =
SEPARATORE D'ACQUA / OLIO O DI SISTEMA COLLEZIONE CONDENSATA:
Sistema cuncepitu per raccoglie u condensatu chì cuntene oliu / impurità produttu da i vari cumpunenti prisenti in u sistema di trattamentu di l'aria compressa

. A2 - B2 - C2 =
SISTEMA DI COMPRESSOR:
Sistema pensatu per generà aria cumpressa

. A3 - B3 - C3 =
RAFRAICHISSANT AIR FINALE + FILTRE SEPARATORE CENTRIFUGU + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema cuncepitu per riduce a temperatura di ingressu à una temperatura di uscita di solu 5 ° C sopra l'ambiente.
Permette una dimensione curretta di l'asciugatrice a valle è una prima riduzione di u condensatu trasportatu in u separatore di cicloni cumbinati.

. A4 - B4 - C4 =
FILTRAMENTU PER INTERCEZZIONE "P" - PARTICULLE FINO A 3 micron + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema di filtrazione cuncepitu per scumpientà prima e particelle più grossi di impurità è una parte di u condensatu.

. A5 - B5 - C5 =
SERBATOIO DI ACCUMULAZIONE GALVANIZZATA / VERNICIATA + VITROFLEX INTERNU + KIT D'ACCESSORI E MANOMETRU + VALVOLA DI SICUREZZA CON FLUSU SUPERIORE À U FLUSU "A2 + B2 + C2" + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema d'accumulazione chì, grazia à l'espansione di l'aria compressa è a superficia di cuntattu allargata, produce una ulteriore riduzione di u condensatu.
Hè cunsigliatu di aduprà a versione galvanizzata o trattata cù vitroflex (alimentariu) internamente cum'è a versione cruda interna cù u tempu crea impurità chì puderebbenu intuppà u sistema di drenu automaticu.

. A6 - B6 - C6 =
SISTEMA DI ASCIUGATORE FRIGORIFICO CICLU - CLASSE 4 (ISO 8573-1) CON PUNTO DI ROSSA 3 ° C:
Sistema attivu di abbattimentu di u condensatu chì porta u puntu di condensazione di u puntu di rugiada à 3 ° C (o altru valore secondu u tippu).
In e fasi seguenti l'aria cumpressa puderia pruduce cundensu solu s'ellu scontra un sistema cù una situazione di scambiu di calore sottu à questu valore.

. A7 - B7 - C7 =
Filtrazione da COHALESCIENCE "M" - PARTICULLE FINO A 1 micron - CUNCENTRAZIONE DI L'OLI FINU À 0,1 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema di filtrazione pensatu per riduce e particelle di impurità medie è una parte di u condensatu in un secondu passu.

. A8 - B8 - C8 =
Filtrazione da COHALESCIENCE "H" - PARTICULLE FINO A 0,01 micron - CUNCENTRAZIONE D'OLI FINO A 0,01 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema di filtrazione cuncepitu per scumpientà e particelle più belle di impurità, concentrazione di oliu è parte di u condensatu.

. A9 - B9 - C9 =
Filtrazione da COHALESCIENCE "H" - PARTICULLE FINO A 0,01 micron - CUNCENTRAZIONE D'OLI FINO A 0,01 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE AUTOMATICU ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA:
Sistema di filtrazione cuncepitu per scumpientà e particelle più belle di impurità, concentrazione di oliu è parte di u condensatu.

. A10 - B10 - C10 =
FILTRAZIONE PER ADSORZIONE "C" - CUNCENTRAZIONE MAX OIL 0,003 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE AUTOMATICU ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA:
Sistema di filtrazione pensatu per privà l'aria d'elementi inquinanti assorbendu a maiò parte di e sostanze organiche.

. A11 - B11 - C11 =
SISTEMA DI ASSICURAZIONE ASSICURATORE - CLASSE 2 (ISO 8573-1) CON PUNTO DI DEW -40 ° C /CLASSE 1 (ISO 8573-1) CUN PUNTU DI DEW -70 ° C:
Sistema attivu di abbattimentu di u condensatu chì porta u puntu di condensazione di u puntu di rugiada à -40 / -70 ° C.
In e fasi seguenti l'aria cumpressa puderia pruduce cundensatu solu s'ellu scontra un sistema cù una situazione di scambiu di calore sottu à questu valore è dunque hè faciule capisce cumu hè a soluzione ottima per i sistemi induve hè necessariu un asciugamentu massimu.

. A12 - B12 - C12 =
Filtrazione da COHALESCIENCE "M" - PARTICULLE FINO A 1 micron - CUNCETRAZIONE DI L'OLI FINO A 0,1 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE AUTOMATICU ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA:
Sistema di filtrazione pensatu per riduce e particelle di impurità medie è una parte di u condensatu in un secondu passu. Postu à valle di u siccatoghju di adsorbimentu, blocca tutte e particelle chì puderebbenu esse create da u materiale di asciugatura cuntenutu in questu.

. A13 - B13 - C13 =
SONDA DI MISURA DI DEW POINT CON SIGNAL D'ALARM - A14 / B14 / C14 COMMANDU DI CHIUSURA / APERTURA DI A VALVULA:
Sistema di rilevazione pensatu per signalà è intervene nantu à a chjusura di u sistema à monte se u puntu "puntu di rugiada" supera u valore massimu permessu predefinitu.
Permette di priservà a pianta è i sistemi cunnessi ad ella.
 

. A14 - B14 - C14 =
VALVULA ELETTRICA / PNEUMATICA - CONTROLATA DA DEW POINT SONDA A13 / B13 / C13:
Sistema cuncipitu per chjude u sistema upstream à cumandamentu di a sonda "puntu di rugiada". 

. S0 =
SERBATOIO DI ACCUMULAZIONE GALVANIZZATA / VERNICIATA + VITROFLEX INTERNU + KIT D'ACCESSORI E MANOMETRU + VALVULA DI SICUREZZA CU CAPACITÀ DI SCARICA PIÙ ALTA CUN A GAMMA MASSIMA DI "A2 + B2 + C2" + SCARICATORE AUTOMATICU ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA:
Sistema di accumulazione d'aria compressa trattatu cumpletamente. Utile per cumpensà qualsiasi piccu di cunsumu in u sistema di distribuzione.
Aduprate a versione galvanizzata o vitroflex (di qualità alimentaria) internamente per mantene a stessa qualità di l'aria.

. L0 =
ANELLU LINEA DI DISTRIBUZIONE D'ARIA COMPRESSA:
Sistema adattu per a distribuzione di aria compressa à vari utilizatori, dimensionatu per ottene a caduta di pressione minima è mantene a qualità di l'aria.
Particularmente adatti sò i sistemi cù tubi di alluminiu chì sò semplici, modulari è cun un ottimu rapportu qualità / prezzu.
 

. V0 =
VALVULA DI ARRETU:
Sistema di cuntrollu manuale / elettricu / pneumaticu cuncepitu per intercettà è / o sviare u flussu di l'aria compressa.

** Tutti i cumpunenti dedicati à a produzzione è u trattamentu di l'aria cumpressa devenu esse installati secondu e specifiche indicate in i manuali d'usi è di manutenzione adatti. A stanza chì accoglierà tutti i cumpunenti deve avè un sistema di ventilazione chì permetta l'espulsione di l'aria calda prodotta da i cumpressori è l'introduzione di l'aria esterna filtrata, chì, per esempiu, aspirata da i cumpressori è l'essiccatori, permette un funziunamentu ottimale senza filtri di ostruzione.è radiatori chì ponu purtà à u bloccu di a macchina. A maiò parte di i fabricanti indicanu una temperatura ambientale minima di 3/5 ° C è un massimu di 45/50 ° C per a stanza per evità u fretu è u surriscaldamentu di e macchine chì puderebbenu causà blocchi o malfunzionamenti.

U sistema mostratu in Fig. 3
rapprisenta una suluzione cumpleta ma micca RIDUNDANTE sanu.
Hè trà i sistemi i più cumunimenti usati. L'inserzione in serie di parechji cumpressori pò garantisce solu a produzzione d'aria compressa in casu di malfunzionamentu di unu di elli. In casu di malfunzionamentu di l'asciugatrice, per esempiu, ùn averiamu nunda da guarantisce u listessu trattamentu, à menu chì u listessu cumpunente sia inseritu à valle o à monte in serie prontu à intervene in casu di fiascu. L'inserzione in serie di un asciugatore pò funzionà solu cum'è una copia di salvezza postu chì assumendu una operazione simultanea (duvendu avè u listessu flussu) ùn ci sarebbe benefiziu, à u cuntrariu, u scambiatore puderia congelà.


 

LEGGENDA

. A1 - B1 - C1 =
SEPARATORE D'ACQUA / OLIO O DI SISTEMA COLLEZIONE CONDENSATA:
Sistema cuncepitu per raccoglie u condensatu chì cuntene oliu / impurità produttu da i vari cumpunenti prisenti in u sistema di trattamentu di l'aria compressa

. A2 - B2 - C2 =
SISTEMA DI COMPRESSOR:
Sistema pensatu per generà aria cumpressa

. A3 - B3 - C3 =
RAFRAICHISSANT AIR FINALE + FILTRE SEPARATORE CENTRIFUGU + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema cuncepitu per riduce a temperatura di ingressu à una temperatura di uscita di solu 5 ° C sopra l'ambiente.
Permette una dimensione curretta di l'asciugatrice a valle è una prima riduzione di u condensatu trasportatu in u separatore di cicloni cumbinati.

. A4 - B4 - C4 =
FILTRAMENTU PER INTERCEZZIONE "P" - PARTICULLE FINO A 3 micron + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema di filtrazione cuncepitu per scumpientà prima e particelle più grossi di impurità è una parte di u condensatu.

. A5 - B5 - C5 =
SERBATOIO DI ACCUMULAZIONE GALVANIZZATA / VERNICIATA + VITROFLEX INTERNU + KIT D'ACCESSORI E MANOMETRU + VALVOLA DI SICUREZZA CON FLUSU SUPERIORE À U FLUSU "A2 + B2 + C2" + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema d'accumulazione chì, grazia à l'espansione di l'aria compressa è a superficia di cuntattu allargata, produce una ulteriore riduzione di u condensatu.
Hè cunsigliatu di aduprà a versione galvanizzata o trattata cù vitroflex (alimentariu) internamente cum'è a versione cruda interna cù u tempu crea impurità chì puderebbenu intuppà u sistema di drenu automaticu.

. A6 - B6 - C6 = SISTEMA DI ASCIUGATORE FRIGORIFICO CICLU - CLASSE 4 (ISO 8573-1) CON PUNTO DI ROSSA 3 ° C:
Sistema attivu di abbattimentu di u condensatu chì porta u puntu di condensazione di u puntu di rugiada à 3 ° C (o altru valore secondu u tippu).
In e fasi seguenti l'aria cumpressa puderia pruduce cundensu solu s'ellu scontra un sistema cù una situazione di scambiu di calore sottu à questu valore.

. A7 - B7 - C7 =
Filtrazione da COHALESCIENCE "M" - PARTICULLE FINO A 1 micron - CUNCENTRAZIONE DI L'OLI FINU À 0,1 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema di filtrazione pensatu per riduce e particelle di impurità medie è una parte di u condensatu in un secondu passu.

. A8 - B8 - C8 =
Filtrazione da COHALESCIENCE "H" - PARTICULLE FINO A 0,01 micron - CUNCENTRAZIONE D'OLI FINO A 0,01 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema di filtrazione cuncepitu per scumpientà e particelle più belle di impurità, concentrazione di oliu è parte di u condensatu.

. A9 - B9 - C9 =
Filtrazione da COHALESCIENCE "H" - PARTICULLE FINO A 0,01 micron - CUNCENTRAZIONE D'OLI FINO A 0,01 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE AUTOMATICU ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA:
Sistema di filtrazione cuncepitu per scumpientà e particelle più belle di impurità, concentrazione di oliu è parte di u condensatu.

. A10 - B10 - C10 =
FILTRAZIONE PER ADSORZIONE "C" - CUNCENTRAZIONE MAX OIL 0,003 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE AUTOMATICU ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA:
Sistema di filtrazione pensatu per privà l'aria d'elementi inquinanti assorbendu a maiò parte di e sostanze organiche.

. A11 - B11 - C11 =
SISTEMA DI ASSICURAZIONE ASSICURATORE - CLASSE 2 (ISO 8573-1) CON PUNTO DI DEW -40 ° C /CLASSE 1 (ISO 8573-1) CUN PUNTU DI DEW -70 ° C:
Sistema attivu di abbattimentu di u condensatu chì porta u puntu di condensazione di u puntu di rugiada à -40 / -70 ° C. In e fasi seguenti l'aria cumpressa puderia pruduce condensatu solu s'ellu scontra un sistema cù una situazione di scambiu di calore sottu à questu valore è dunque hè faciule capisce cumu hè a soluzione ottimale per i sistemi induve hè necessariu un asciugamentu massimu.

. A12 - B12 - C12 =
Filtrazione da COHALESCIENCE "M" - PARTICULLE FINO A 1 micron - CUNCETRAZIONE DI L'OLI FINO A 0,1 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE AUTOMATICU ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA:
Sistema di filtrazione pensatu per riduce e particelle di impurità medie è una parte di u condensatu in un secondu passu. Postu à valle di u siccatoghju di adsorbimentu, blocca tutte e particelle chì puderebbenu esse create da u materiale di asciugatura cuntenutu in questu.

. A13 - B13 - C13 =
SONDA DI MISURA DI DEW POINT CON SIGNAL D'ALARM - A14 / B14 / C14 COMMANDU DI CHIUSURA / APERTURA DI A VALVULA:
Sistema di rilevazione pensatu per signalà è intervene nantu à a chjusura di u sistema à monte se u puntu "puntu di rugiada" supera u valore massimu permessu predefinitu.
Permette di priservà a pianta è i sistemi cunnessi ad ella.

 . A14 - B14 - C14 =
VALVULA ELETTRICA / PNEUMATICA - CONTROLATA DA DEW POINT SONDA A13 / B13 / C13:
Sistema cuncipitu per chjude u sistema upstream à cumandamentu di a sonda "puntu di rugiada". 

. S0 =
SERBATOIO DI ACCUMULAZIONE GALVANIZZATA / VERNICIATA + VITROFLEX INTERNU + KIT D'ACCESSORI E MANOMETRU + VALVULA DI SICUREZZA CU CAPACITÀ DI SCARICA PIÙ ALTA CUN A GAMMA MASSIMA DI "A2 + B2 + C2" + SCARICATORE AUTOMATICU ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA:
Sistema di accumulazione d'aria compressa trattatu cumpletamente. Utile per cumpensà qualsiasi piccu di cunsumu in u sistema di distribuzione.
Aduprate a versione galvanizzata o vitroflex (di qualità alimentaria) internamente per mantene a stessa qualità di l'aria.

. L0 =
ANELLU LINEA DI DISTRIBUZIONE D'ARIA COMPRESSA:
Sistema adattu per a distribuzione di aria compressa à vari utilizatori, dimensionatu per ottene a caduta di pressione minima è mantene a qualità di l'aria. Particularmente adatti sò i sistemi cù tubi di alluminiu chì sò semplici, modulari è cun un ottimu rapportu qualità / prezzu. 

. V0 =
VALVULA DI ARRETU:
Sistema di cuntrollu manuale / elettricu / pneumaticu cuncepitu per intercettà è / o sviare u flussu di l'aria compressa.

** Tutti i cumpunenti dedicati à a produzzione è u trattamentu di l'aria cumpressa devenu esse installati secondu e specifiche indicate in i manuali d'usi è di manutenzione adatti. A stanza chì accoglierà tutti i cumpunenti deve avè un sistema di ventilazione chì permetta l'espulsione di l'aria calda prodotta da i cumpressori è l'introduzione di l'aria esterna filtrata, chì, per esempiu, aspirata da i cumpressori è l'essiccatori, permette un funziunamentu ottimale senza filtri di ostruzione.è radiatori chì ponu purtà à u bloccu di a macchina. A maiò parte di i fabricanti indicanu una temperatura ambientale minima di 3/5 ° C è un massimu di 45/50 ° C per a stanza per evità u fretu è u surriscaldamentu di e macchine chì puderebbenu causà blocchi o malfunzionamenti.

U sistema mostratu in Fig. 4
hè listessa chè in Fig.3 senza Essiccatore Adsorption chì deve esse inseritu secondu e vostre necessità. Stesse cunsiderazioni ulteriori per u sistema di Fig.3.


 

LEGGENDA

. A1 - B1 - C1 =
SEPARATORE D'ACQUA / OLIO O DI SISTEMA COLLEZIONE CONDENSATA:
Sistema cuncepitu per raccoglie u condensatu chì cuntene oliu / impurità produttu da i vari cumpunenti prisenti in u sistema di trattamentu di l'aria compressa

. A2 - B2 - C2 =
SISTEMA DI COMPRESSOR:
Sistema pensatu per generà aria cumpressa

. A3 - B3 - C3 =
RAFRAICHISSANT AIR FINALE + FILTRE SEPARATORE CENTRIFUGU + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema cuncepitu per riduce a temperatura di ingressu à una temperatura di uscita di solu 5 ° C sopra l'ambiente.
Permette una dimensione curretta di l'asciugatrice a valle è una prima riduzione di u condensatu trasportatu in u separatore di cicloni cumbinati.

. A4 - B4 - C4 =
FILTRAMENTU PER INTERCEZZIONE "P" - PARTICULLE FINO A 3 micron + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema di filtrazione cuncepitu per scumpientà prima e particelle più grossi di impurità è una parte di u condensatu.

. A5 - B5 - C5 =
SERBATOIO DI ACCUMULAZIONE GALVANIZZATA / VERNICIATA + VITROFLEX INTERNU + KIT D'ACCESSORI E MANOMETRU + VALVOLA DI SICUREZZA CON FLUSU SUPERIORE À U FLUSU "A2 + B2 + C2" + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema d'accumulazione chì, grazia à l'espansione di l'aria compressa è a superficia di cuntattu allargata, produce una ulteriore riduzione di u condensatu. Hè cunsigliatu di aduprà a versione galvanizzata o trattata cù vitroflex (alimentariu) internamente cum'è a versione cruda interna cù u tempu crea impurità chì puderebbenu intuppà u sistema di drenu automaticu.

. A6 - B6 - C6 =
SISTEMA DI ASCIUGATORE FRIGORIFICO CICLU - CLASSE 4 (ISO 8573-1) CON PUNTO DI ROSSA 3 ° C:
Sistema attivu di abbattimentu di u condensatu chì porta u puntu di condensazione di u puntu di rugiada à 3 ° C (o altru valore secondu u tippu).
In e fasi seguenti l'aria cumpressa puderia pruduce cundensu solu s'ellu scontra un sistema cù una situazione di scambiu di calore sottu à questu valore.

. A7 - B7 - C7 =
Filtrazione da COHALESCIENCE "M" - PARTICULLE FINO A 1 micron - CUNCENTRAZIONE DI L'OLI FINU À 0,1 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema di filtrazione pensatu per riduce e particelle di impurità medie è una parte di u condensatu in un secondu passu.

. A8 - B8 - C8 =
Filtrazione da COHALESCIENCE "H" - PARTICULLE FINO A 0,01 micron - CUNCENTRAZIONE D'OLI FINO A 0,01 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema di filtrazione cuncepitu per scumpientà e particelle più belle di impurità, concentrazione di oliu è parte di u condensatu.

. A9 - B9 - C9 =
Filtrazione da COHALESCIENCE "H" - PARTICULLE FINO A 0,01 micron - CUNCENTRAZIONE D'OLI FINO A 0,01 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE AUTOMATICU ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA:
Sistema di filtrazione cuncepitu per scumpientà e particelle più belle di impurità, concentrazione di oliu è parte di u condensatu.

. A10 - B10 - C10 =
FILTRAZIONE PER ADSORZIONE "C" - CUNCENTRAZIONE MAX OIL 0,003 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE AUTOMATICU ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA:
Sistema di filtrazione pensatu per privà l'aria d'elementi inquinanti assorbendu a maiò parte di e sostanze organiche.

. A11 - B11 - C11 =
SISTEMA DI ASSICURAZIONE ASSICURATORE - CLASSE 2 (ISO 8573-1) CON PUNTO DI DEW -40 ° C /CLASSE 1 (ISO 8573-1) CUN PUNTU DI DEW -70 ° C:
Sistema attivu di abbattimentu di u condensatu chì porta u puntu di condensazione di u puntu di rugiada à -40 / -70 ° C.
In e fasi seguenti l'aria cumpressa puderia pruduce cundensatu solu s'ellu scontra un sistema cù una situazione di scambiu di calore sottu à questu valore è dunque hè faciule capisce cumu hè a soluzione ottima per i sistemi induve hè necessariu un asciugamentu massimu.

. A12 - B12 - C12 =
Filtrazione da COHALESCIENCE "M" - PARTICULLE FINO A 1 micron - CUNCETRAZIONE DI L'OLI FINO A 0,1 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE AUTOMATICU ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA:
Sistema di filtrazione pensatu per riduce e particelle di impurità medie è una parte di u condensatu in un secondu passu.
Postu à valle di u siccatoghju di adsorbimentu, blocca tutte e particelle chì puderebbenu esse create da u materiale di asciugatura cuntenutu in questu.

. A13 - B13 - C13 =
SONDA DI MISURA DI DEW POINT CON SIGNAL D'ALARM - A14 / B14 / C14 COMMANDU DI CHIUSURA / APERTURA DI A VALVULA:
Sistema di rilevazione pensatu per signalà è intervene nantu à a chjusura di u sistema à monte se u puntu "puntu di rugiada" supera u valore massimu permessu predefinitu.
Permette di priservà a pianta è i sistemi cunnessi ad ella.

 . A14 - B14 - C14 =
VALVULA ELETTRICA / PNEUMATICA - CONTROLATA DA DEW POINT SONDA A13 / B13 / C13:
Sistema cuncipitu per chjude u sistema upstream à cumandamentu di a sonda "puntu di rugiada". 

. S0 =
SERBATOIO DI ACCUMULAZIONE GALVANIZZATA / VERNICIATA + VITROFLEX INTERNU + KIT D'ACCESSORI E MANOMETRU + VALVULA DI SICUREZZA CU CAPACITÀ DI SCARICA PIÙ ALTA CUN A GAMMA MASSIMA DI "A2 + B2 + C2" + SCARICATORE AUTOMATICU ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA:
Sistema di accumulazione d'aria compressa trattatu cumpletamente. Utile per cumpensà qualsiasi piccu di cunsumu in u sistema di distribuzione.
Aduprate a versione galvanizzata o vitroflex (di qualità alimentaria) internamente per mantene a stessa qualità di l'aria.

. L0 = ANELLU LINEA DI DISTRIBUZIONE D'ARIA COMPRESSA:
Sistema adattu per a distribuzione di aria compressa à vari utilizatori, dimensionatu per ottene a caduta di pressione minima è mantene a qualità di l'aria.
Particularmente adatti sò i sistemi cù tubi di alluminiu chì sò semplici, modulari è cun un ottimu rapportu qualità / prezzu.
 

. V0 = VALVULA DI ARRETU:
Sistema di cuntrollu manuale / elettricu / pneumaticu cuncepitu per intercettà è / o sviare u flussu di l'aria compressa.

** Tutti i cumpunenti dedicati à a produzzione è u trattamentu di l'aria cumpressa devenu esse installati secondu e specifiche indicate in i manuali d'usi è di manutenzione adatti. A stanza chì accoglierà tutti i cumpunenti deve avè un sistema di ventilazione chì permetta l'espulsione di l'aria calda prodotta da i cumpressori è l'introduzione di l'aria esterna filtrata, chì, per esempiu, aspirata da i cumpressori è l'essiccatori, permette un funziunamentu ottimale senza filtri di ostruzione.è radiatori chì ponu purtà à u bloccu di a macchina. A maiò parte di i fabricanti indicanu una temperatura ambientale minima di 3/5 ° C è un massimu di 45/50 ° C per a stanza per evità u fretu è u surriscaldamentu di e macchine chì puderebbenu causà blocchi o malfunzionamenti.

U sistema mostratu in Fig. 5
hè listessa chì in Fig.4 senza tank "A5" dopu à u aftercooler. Sicondu i vostri bisogni, pudete optà per sta suluzione dimensionendu currettamente l'asciugatrice "A6" in riferimentu à e caratteristiche di u aftercooler "A3". Stesse cunsiderazioni ulteriori per u sistema di Fig.3.


 

LEGGENDA

. A1 - B1 - C1 =
SEPARATORE D'ACQUA / OLIO O DI SISTEMA COLLEZIONE CONDENSATA:
Sistema cuncepitu per raccoglie u condensatu chì cuntene oliu / impurità produttu da i vari cumpunenti prisenti in u sistema di trattamentu di l'aria compressa

. A2 - B2 - C2 =
SISTEMA DI COMPRESSOR:
Sistema pensatu per generà aria cumpressa

. A3 - B3 - C3 =
RAFRAICHISSANT AIR FINALE + FILTRE SEPARATORE CENTRIFUGU + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema cuncepitu per riduce a temperatura di ingressu à una temperatura di uscita di solu 5 ° C sopra l'ambiente.
Permette una dimensione curretta di l'asciugatrice a valle è una prima riduzione di u condensatu trasportatu in u separatore di cicloni cumbinati.

. A4 - B4 - C4 =
FILTRAMENTU PER INTERCEZZIONE "P" - PARTICULLE FINO A 3 micron + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema di filtrazione cuncepitu per scumpientà prima e particelle più grossi di impurità è una parte di u condensatu.

. A5 - B5 - C5 =
SERBATOIO DI ACCUMULAZIONE GALVANIZZATA / VERNICIATA + VITROFLEX INTERNU + KIT D'ACCESSORI E MANOMETRU + VALVOLA DI SICUREZZA CON FLUSU SUPERIORE À U FLUSU "A2 + B2 + C2" + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema d'accumulazione chì, grazia à l'espansione di l'aria compressa è a superficia di cuntattu allargata, produce una ulteriore riduzione di u condensatu.
Hè cunsigliatu di aduprà a versione galvanizzata o trattata cù vitroflex (alimentariu) internamente cum'è a versione cruda interna cù u tempu crea impurità chì puderebbenu intuppà u sistema di drenu automaticu.

. A6 - B6 - C6 =
SISTEMA DI ASCIUGATORE FRIGORIFICO CICLU - CLASSE 4 (ISO 8573-1) CON PUNTO DI ROSSA 3 ° C:
Sistema attivu di abbattimentu di u condensatu chì porta u puntu di condensazione di u puntu di rugiada à 3 ° C (o altru valore secondu u tippu).
In e fasi seguenti l'aria cumpressa puderia pruduce cundensu solu s'ellu scontra un sistema cù una situazione di scambiu di calore sottu à questu valore.

. A7 - B7 - C7 =
Filtrazione da COHALESCIENCE "M" - PARTICULLE FINO A 1 micron - CUNCENTRAZIONE DI L'OLI FINU À 0,1 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema di filtrazione pensatu per riduce e particelle di impurità medie è una parte di u condensatu in un secondu passu.

. A8 - B8 - C8 =
Filtrazione da COHALESCIENCE "H" - PARTICULLE FINO A 0,01 micron - CUNCENTRAZIONE D'OLI FINO A 0,01 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema di filtrazione cuncepitu per scumpientà e particelle più belle di impurità, concentrazione di oliu è parte di u condensatu.

. A9 - B9 - C9 =
Filtrazione da COHALESCIENCE "H" - PARTICULLE FINO A 0,01 micron - CUNCENTRAZIONE D'OLI FINO A 0,01 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE AUTOMATICU ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA:
Sistema di filtrazione cuncepitu per scumpientà e particelle più belle di impurità, concentrazione di oliu è parte di u condensatu.

. A10 - B10 - C10 =
FILTRAZIONE PER ADSORZIONE "C" - CUNCENTRAZIONE MAX OIL 0,003 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE AUTOMATICU ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA:
Sistema di filtrazione pensatu per privà l'aria d'elementi inquinanti assorbendu a maiò parte di e sostanze organiche.

. A11 - B11 - C11 =
SISTEMA DI ASSICURAZIONE ASSICURATORE - CLASSE 2 (ISO 8573-1) CON PUNTO DI DEW -40 ° C /CLASSE 1 (ISO 8573-1) CUN PUNTU DI DEW -70 ° C:
Sistema attivu di abbattimentu di u condensatu chì porta u puntu di condensazione di u puntu di rugiada à -40 / -70 ° C. In e fasi seguenti l'aria cumpressa puderia pruduce condensatu solu s'ellu scontra un sistema cù una situazione di scambiu di calore sottu à questu valore è dunque hè faciule capisce cumu hè a soluzione ottimale per i sistemi induve hè necessariu un asciugamentu massimu.

. A12 - B12 - C12 =
Filtrazione da COHALESCIENCE "M" - PARTICULLE FINO A 1 micron - CUNCETRAZIONE DI L'OLI FINO A 0,1 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE AUTOMATICU ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA:
Sistema di filtrazione pensatu per riduce e particelle di impurità medie è una parte di u condensatu in un secondu passu.
Postu à valle di u siccatoghju di adsorbimentu, blocca tutte e particelle chì puderebbenu esse create da u materiale di asciugatura cuntenutu in questu.

. A13 - B13 - C13 =
SONDA DI MISURA DI DEW POINT CON SIGNAL D'ALARM - A14 / B14 / C14 COMMANDU DI CHIUSURA / APERTURA DI A VALVULA:
Sistema di rilevazione pensatu per signalà è intervene nantu à a chjusura di u sistema à monte se u puntu "puntu di rugiada" supera u valore massimu permessu predefinitu.
Permette di priservà a pianta è i sistemi cunnessi ad ella.

 . A14 - B14 - C14 = VALVULA ELETTRICA / PNEUMATICA - CONTROLATA DA DEW POINT SONDA A13 / B13 / C13:
Sistema cuncipitu per chjude u sistema upstream à cumandamentu di a sonda "puntu di rugiada". 

. S0 =
SERBATOIO DI ACCUMULAZIONE GALVANIZZATA / VERNICIATA + VITROFLEX INTERNU + KIT D'ACCESSORI E MANOMETRU + VALVULA DI SICUREZZA CU CAPACITÀ DI SCARICA PIÙ ALTA CUN A GAMMA MASSIMA DI "A2 + B2 + C2" + SCARICATORE AUTOMATICU ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA:
Sistema di accumulazione d'aria compressa trattatu cumpletamente. Utile per cumpensà qualsiasi piccu di cunsumu in u sistema di distribuzione.
Aduprate a versione galvanizzata o vitroflex (di qualità alimentaria) internamente per mantene a stessa qualità di l'aria.

. L0 =
ANELLU LINEA DI DISTRIBUZIONE D'ARIA COMPRESSA:
Sistema adattu per a distribuzione di aria compressa à vari utilizatori, dimensionatu per ottene a caduta di pressione minima è mantene a qualità di l'aria.
Particularmente adatti sò i sistemi cù tubi di alluminiu chì sò semplici, modulari è cun un ottimu rapportu qualità / prezzu.
 

. V0 =
VALVULA DI ARRETU:
Sistema di cuntrollu manuale / elettricu / pneumaticu cuncepitu per intercettà è / o sviare u flussu di l'aria compressa.

** Tutti i cumpunenti dedicati à a produzzione è u trattamentu di l'aria cumpressa devenu esse installati secondu e specifiche indicate in i manuali d'usi è di manutenzione adatti. A stanza chì accoglierà tutti i cumpunenti deve avè un sistema di ventilazione chì permetta l'espulsione di l'aria calda prodotta da i cumpressori è l'introduzione di l'aria esterna filtrata, chì, per esempiu, aspirata da i cumpressori è l'essiccatori, permette un funziunamentu ottimale senza filtri di ostruzione.è radiatori chì ponu purtà à u bloccu di a macchina. A maiò parte di i fabricanti indicanu una temperatura ambientale minima di 3/5 ° C è un massimu di 45/50 ° C per a stanza per evità u fretu è u surriscaldamentu di e macchine chì puderebbenu causà blocchi o malfunzionamenti.

U sistema mostratu in Fig. 6
hè listessu chì in Fig.4 senza aftercooler prima di u tank "A5". Sicondu i vostri bisogni, pudete optà per sta suluzione dimensionendu currettamente u siccatoghju "A6". In questa suluzione, u secadoru "A6" serà di una dimensione più grande di quella di a Fig. 5, postu chì u tank "A5" ùn hà micca un scambiu di calore attivu postu chì un aftercooler "A3" ùn pò micca garantisce una diminuzione adegwata di a temperatura in Exit . Questa soluzione hè valida se utilizate un tank finale "S0" chì pò cumpensà qualsiasi piccu di cunsumu in u nostru sistema di usu finali. Cù l'assenza di u tank "A0" è dunque solu cù a presenza di u tank "A5" puderia accade, in casu di picchi di cunsumu, chì u passaghju di l'aria à traversu u siccatoghju "A6", sia di un flussu più altu cà a dimensione di quest'ultima, cù mumenti di asciugatura à l'aria inadegwati. Stesse cunsiderazioni ulteriori per u sistema di Fig.3.


 

LEGGENDA

. A1 - B1 - C1 =
SEPARATORE D'ACQUA / OLIO O DI SISTEMA COLLEZIONE CONDENSATA:
Sistema cuncepitu per raccoglie u condensatu chì cuntene oliu / impurità produttu da i vari cumpunenti prisenti in u sistema di trattamentu di l'aria compressa

. A2 - B2 - C2 =
SISTEMA DI COMPRESSOR:
Sistema pensatu per generà aria cumpressa

. A3 - B3 - C3 =
RAFRAICHISSANT AIR FINALE + FILTRE SEPARATORE CENTRIFUGU + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema cuncepitu per riduce a temperatura di ingressu à una temperatura di uscita di solu 5 ° C sopra l'ambiente.
Permette una dimensione curretta di l'asciugatrice a valle è una prima riduzione di u condensatu trasportatu in u separatore di cicloni cumbinati.

. A4 - B4 - C4 =
FILTRAMENTU PER INTERCEZZIONE "P" - PARTICULLE FINO A 3 micron + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema di filtrazione cuncepitu per scumpientà prima e particelle più grossi di impurità è una parte di u condensatu.

. A5 - B5 - C5 =
SERBATOIO DI ACCUMULAZIONE GALVANIZZATA / VERNICIATA + VITROFLEX INTERNU + KIT D'ACCESSORI E MANOMETRU + VALVOLA DI SICUREZZA CON FLUSU SUPERIORE À U FLUSU "A2 + B2 + C2" + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema d'accumulazione chì, grazia à l'espansione di l'aria compressa è a superficia di cuntattu allargata, produce una ulteriore riduzione di u condensatu.
Hè cunsigliatu di aduprà a versione galvanizzata o trattata cù vitroflex (alimentariu) internamente cum'è a versione cruda interna cù u tempu crea impurità chì puderebbenu intuppà u sistema di drenu automaticu.

. A6 - B6 - C6 =
SISTEMA DI ASCIUGATORE FRIGORIFICO CICLU - CLASSE 4 (ISO 8573-1) CON PUNTO DI ROSSA 3 ° C:
Sistema attivu di abbattimentu di u condensatu chì porta u puntu di condensazione di u puntu di rugiada à 3 ° C (o altru valore secondu u tippu).
In e fasi seguenti l'aria cumpressa puderia pruduce cundensu solu s'ellu scontra un sistema cù una situazione di scambiu di calore sottu à questu valore.

. A7 - B7 - C7 =
Filtrazione da COHALESCIENCE "M" - PARTICULLE FINO A 1 micron - CUNCENTRAZIONE DI L'OLI FINU À 0,1 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema di filtrazione pensatu per riduce e particelle di impurità medie è una parte di u condensatu in un secondu passu.

. A8 - B8 - C8 =
Filtrazione da COHALESCIENCE "H" - PARTICULLE FINO A 0,01 micron - CUNCENTRAZIONE D'OLI FINO A 0,01 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA AUTOMATICA:
Sistema di filtrazione cuncepitu per scumpientà e particelle più belle di impurità, concentrazione di oliu è parte di u condensatu.

. A9 - B9 - C9 =
Filtrazione da COHALESCIENCE "H" - PARTICULLE FINO A 0,01 micron - CUNCENTRAZIONE D'OLI FINO A 0,01 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE AUTOMATICU ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA:
Sistema di filtrazione cuncepitu per scumpientà e particelle più belle di impurità, concentrazione di oliu è parte di u condensatu.

. A10 - B10 - C10 =
FILTRAZIONE PER ADSORZIONE "C" - CUNCENTRAZIONE MAX OIL 0,003 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE AUTOMATICU ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA:
Sistema di filtrazione pensatu per privà l'aria d'elementi inquinanti assorbendu a maiò parte di e sostanze organiche.

. A11 - B11 - C11 =
SISTEMA DI ASSICURAZIONE ASSICURATORE - CLASSE 2 (ISO 8573-1) CON PUNTO DI DEW -40 ° C /CLASSE 1 (ISO 8573-1) CUN PUNTU DI DEW -70 ° C:
Sistema attivu di abbattimentu di u condensatu chì porta u puntu di condensazione di u puntu di rugiada à -40 / -70 ° C.
In e fasi seguenti l'aria cumpressa puderia pruduce cundensatu solu s'ellu scontra un sistema cù una situazione di scambiu di calore sottu à questu valore è dunque hè faciule capisce cumu hè a soluzione ottima per i sistemi induve hè necessariu un asciugamentu massimu.

. A12 - B12 - C12 =
Filtrazione da COHALESCIENCE "M" - PARTICULLE FINO A 1 micron - CUNCETRAZIONE DI L'OLI FINO A 0,1 mg / m3 + MANOMETRU DIFERENZIALE + SCARICATORE AUTOMATICU ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA:
Sistema di filtrazione pensatu per riduce e particelle di impurità medie è una parte di u condensatu in un secondu passu.
Postu à valle di u siccatoghju di adsorbimentu, blocca tutte e particelle chì puderebbenu esse create da u materiale di asciugatura cuntenutu in questu.

. A13 - B13 - C13 =
SONDA DI MISURA DI DEW POINT CON SIGNAL D'ALARM - A14 / B14 / C14 COMMANDU DI CHIUSURA / APERTURA DI A VALVULA:
Sistema di rilevazione pensatu per signalà è intervene nantu à a chjusura di u sistema à monte se u puntu "puntu di rugiada" supera u valore massimu permessu predefinitu.
Permette di priservà a pianta è i sistemi cunnessi ad ella.

 . A14 - B14 - C14 =
VALVULA ELETTRICA / PNEUMATICA - CONTROLATA DA DEW POINT SONDA A13 / B13 / C13:
Sistema cuncipitu per chjude u sistema upstream à cumandamentu di a sonda "puntu di rugiada". 

. S0 =
SERBATOIO DI ACCUMULAZIONE GALVANIZZATA / VERNICIATA + VITROFLEX INTERNU + KIT D'ACCESSORI E MANOMETRU + VALVULA DI SICUREZZA CU CAPACITÀ DI SCARICA PIÙ ALTA CUN A GAMMA MASSIMA DI "A2 + B2 + C2" + SCARICATORE AUTOMATICU ELETTRONICA / MECCANICA / TERMODINAMICA:
Sistema di accumulazione d'aria compressa trattatu cumpletamente. Utile per cumpensà qualsiasi piccu di cunsumu in u sistema di distribuzione.
Aduprate a versione galvanizzata o vitroflex (di qualità alimentaria) internamente per mantene a stessa qualità di l'aria.

. L0 =
ANELLU LINEA DI DISTRIBUZIONE D'ARIA COMPRESSA:
Sistema adattu per a distribuzione di aria compressa à vari utilizatori, dimensionatu per ottene a caduta di pressione minima è mantene a qualità di l'aria.
Particularmente adatti sò i sistemi cù tubi di alluminiu chì sò semplici, modulari è cun un ottimu rapportu qualità / prezzu.
 

. V0 =
VALVULA DI ARRETU:
Sistema di cuntrollu manuale / elettricu / pneumaticu cuncepitu per intercettà è / o sviare u flussu di l'aria compressa.

** Tutti i cumpunenti dedicati à a produzzione è u trattamentu di l'aria cumpressa devenu esse installati secondu e specifiche indicate in i manuali d'usi è di manutenzione adatti. A stanza chì accoglierà tutti i cumpunenti deve avè un sistema di ventilazione chì permetta l'espulsione di l'aria calda prodotta da i cumpressori è l'introduzione di l'aria esterna filtrata, chì, per esempiu, aspirata da i cumpressori è l'essiccatori, permette un funziunamentu ottimale senza filtri di ostruzione.è radiatori chì ponu purtà à u bloccu di a macchina. A maiò parte di i fabricanti indicanu una temperatura ambientale minima di 3/5 ° C è un massimu di 45/50 ° C per a stanza per evità u fretu è u surriscaldamentu di e macchine chì puderebbenu causà blocchi o malfunzionamenti.

U sistema mostratu in Fig. 7
hè listessa chè in a Fig.6 è raprisenta a "cunfigurazione minima" per un sistema di pruduzzione è di trattamentu d'aria cumpressa. Sistema da aduprà in cui i picchi di cunsumu ùn sò micca previsti in u nostru sistema finale cum'è indicatu in e cunsiderazioni in Fig.6. Stesse cunsiderazioni ulteriori per u sistema di Fig.3.


Tipi è funziunamentu generale di cumpressori a vite:
"Vite" significa cumpressori volumetrici cù rotori maschili è femini in forma di una vite elicoidale chì si magliavanu trà di elli cumpressendu u gasu

  • à rivoluzioni fissi = sò cumpressori cun un numeru fissu di rivoluzioni di u mutore, ponu copre u requisitu d'aria compressa variabile in u cuntestu di una produzzione solu per mezu di u regulamentu di carica / vacante. Vista a pressione massima di eserciziu, ci hè un certu flussu massimu. Hè pussibule adattà a pressione massima di travagliu in fabbrica à valori inferiori cum'è da 10 Bar à 8 Bar ma u flussu di l'aria compressa prodotta rimarrà costante (in mudelli cù rivoluzioni variabili aumenta). Cù e stesse caratteristiche, hà un costu di compra inferiore à un mudellu à velocità variabile. U compressore à velocità fissa hè adattu per produzioni in cui u flussu dumandatu da l'utente hà un consumu costante vicinu à u flussu massimu di u compressore. Altrimenti si puderebbe girà per troppu longu inattivu cù u cunsumu altu cunsumu d'energia.
  • velocità variabile = sò cumpressori cù rivoluzioni variabili di u mutore, ponu copre a necessità d'aria cumpressa in una pruduzzione per mezu di a regulazione elettronica di a velocità di rotazione di u mutore elettricu chì cunsuma solu l'energia necessaria necessaria in quellu mumentu. Cù e listesse caratteristiche, hà un costu di compra più altu ch'è un mudellu à velocità fissa.
    U cumpressore à velocità variabile hè adattu per produzioni in cui u cunsumu d'aria compressa hè variabile cù una gamma di consumi trà 20 è 100% cun un consumu mediu di circa 70%. In questu modu, si ottenenu cunseguenti risparmi energetichi cun conseguenti riduzioni di i costi di l'elettricità.
  • macchina viota = hè l'operazione in a quale u cumpressore ùn genera micca aria cumpressa à l'usciu ma u mutore elettricu continua à girà cunsumendu finu à u 30% di u cunsumu à pienu caricu. Sta cundizione di funziunamentu hè aduprata quandu a capacità di generazione di u cumpressore hè più altu ch'è a dumanda di l'utilizatore è quandu a pressione massima hè ghjunta, u compressore hè evitatu immediatamente dapoi l'operazione di spegnimentu, se ripetutu troppu volte, in più di scatenà una maggiore elettricità cunsumu, porta à una degradazione di l'unità di motor-screw-aspirazione. Sta caratteristica hè tipica per i compressori à velocità fissa è per i compressori à velocità variabile si verifica quandu a modulazione di u flussu cade generalmente sottu à u 20% di u flussu massimu.
     

SCELTA DI U TANK:
A valle di u cumpressore hè cunsigliatu d'inserisce un pulmone / cisterna chì participa à a compensazione di a dinamica trà richiesta è produzzione d'aria compressa.

SERBATOI COMPRESSORI RPM VARIABILI:
In questu casu u tank hà u compitu di cumpensà a dinamica di u compressore stessu. U tempu di risposta di un compressore à velocità variabile ùn hè micca zero è in questa fase hè compensatu da u tank. A scelta di a dimensione di u serbatu, cù u funziunamentu di u cumpressore chì mantene una pressione costante, hè simplice è generalmente pudemu assumisce u 10% di u flussu massimu.
Per esempiu, un cumpressore cù una capacità massima di 10000 Lt / min serà accumpagnatu da un cisterna cun un volume di 1000 litri.

SERBATOI COMPRESSORI RPM VARIABILI:
Ancu in questu casu u tank hà u compitu di cumpensà a dinamica di u compressore stessu ma a so dimensione, per via di l'operazione trà una pressione minima è massima, hè più grande.
Per esempiu suppone:

  1. portata di u compressore = 10000 Lt / min = 0,167 m3 / s
  2. cunsumazione di utilità = 8000 Lt / min = 0,134 m3 / s
  3. isteresi di u compressore = 1 Bar = intervallu trà a pressione ON è a pressione OFF

U cumpressore à velocità fissa risponderà à i bisogni di l'utente passendu periodicamente da u statu di pienu flussu (pressione OFF) à a cundizione di vuoto (finu à chì a pressione sia raggiunta ON). In a cundizione di u vacuum u compressore ùn produce micca aria ma cunsuma circa 50% di a so putenza massima è dunque i seguenti aspetti devenu esse valutati:

  • ùn anu micca troppu passaggi da vacanti à pienu caricu
  • cuntenenu costi per via di a dimensione di u tank
  • cuntenenu costi energetichi per isteresi chì aumentanu di circa 7% per ogni incremento di 1 Bar.

Un cumprumessu ragiunevule seria d'avè un passaghju da viotu a gamma cumpleta ogni 30 seconde.
In questu casu u vulume di u tank hè determinatu cù l'equazione seguente:

  • ISTERESI X TANKS VOLUME = VACUUM DURATION X UTILITY CONSUMPTION

Tandu:

VOLUME DI TANK = (VACUUM DURATION x UTILITY CONSUMPTION) / ISTERESI
= (30 sec x 0,134 m3 / s) / 1 Bar
= 4,02 m3 = 4020 Litri

Cù e stesse variabili, per inserisce un cisterna cun un volumu più chjucu duvemu agisce nantu à u mumentu di u passaghju da viotu a gamma cumpleta o nantuisteresi.

VOLUME DI TANK = (VACUUM DURATION x UTILITY CONSUMPTION) / ISTERESI
= (15 sec x 0,134 m3 / s) / 1 Bar
= 2,01 m3 = 2010 Litri

VOLUME DI TANK = (VACUUM DURATION x UTILITY CONSUMPTION) / ISTERESI
= (30 sec x 0,134 m3 / s) / 1 Bar
= 2,68 m3 = 2680 Litri

Cum'è un tipu di materiali è trattamentu avemu:
- serbatoi in acciaio inox (costu elevatu)
- serbatoi d'acciaio verniciati esternamente è crudi internamente (più economici)
- cisterna galvanizzata à caldu (cunsigliata se posizionata fora)
- cisterna verniciata esternamente o zincata internamente prutetta cù resina epossidica (alta qualità interna cù a pussibilità d'usu in u settore alimentare)


ASCIUGATURA È FILTRAZIONE DI L'AIR
L'aria chì esce da u cumpressore ùn hè micca pura ma hà generalmente altri cumpunenti:
- vapore d'acqua
- idrocarburi
- pulveri
- altre impurità

L'idrocarburi, ligati à i metudi di lubrificazione di u cumpressore, devenu esse filtrati attraversu a filtrazione à l'usciu di u cumpressore è cù u trattamentu di i condensati chì sò raccolti per l'eliminazione in cunfurmità cù a legge, regolata da un decretu legale è dunque obbligatoria. U vapore d'acqua prisente in l'aria cumpressa hè l'altru elementu da tene in contu: in fatti, à causa di variazioni termiche si puderebbe cundensà cù i conseguenti prublemi nantu à e valvule, attuatori, cisterna tampone è utilità; per questa ragione l'asciugatrice hè inserita in a linea di produzzione d'aria compressa.

ASCIUGATORE
A dimensione di un asciugatrice deve tene contu micca solu di u flussu d'aria implicatu, ma ancu di e variazioni di temperatura: i cataloghi tecnichi indicanu i metudi di calculu per una dimensione curretta; quì hè solu utile di ricurdà uni pochi di cose.
A quantità massima di vapore d'acqua chì pò esse cuntenuta in un m3 d'aria dipende da a temperatura; cum'è mostratu in a tavula sottu; questu significa chì se questu valore hè superatu, ci hè un surplus di condensazione. Hè dunque impurtante chì l'aria chì circula in una pianta, induve variazioni termiche significative ùn ponu esse escluse (per esempiu perchè una parte di e tubazioni di trasportu esce fora di u bastimentu industriale), sia effettivamente secca.

Unu di i parametri più impurtanti in un asciugatore hè u puntu di rugiada: questu puntu hè un valore di temperatura chì stabilisce e condizioni di l'aria trattata lascendu u asciugatore stessu.
Per esempiu, un asciugatrice cun un puntu di rugiada di 3 ° C significa chì l'aria chì lascia l'asciugatrice ha un contenutu di vapore d'acqua tale chì a condensazione di u vapore d'acqua residuale chì cuntene sempre in ellu cumencia à accade solu se a temperatura scende sottu à 3 ° C. Hè chjaru chì a scelta di u tippu di siccatoghju (per esempiu, ciclu di refrigerazione + 3 ° C, adsorzione finu à -70 ° C) dipende da u puntu di rugiada desideratu, chì a so volta nasce da l'analisi di e cundizioni termiche à chì u l'aria compressa prodotta opererà in relazione à i bisogni di asciugatura richiesti da u prucessu.


FILTRI
A filtrazione si face intervenendu à scala unica o gruppi di filtri cù sfarenti gradazioni. Normalmente passa da filtrazione coalescente finu à 3 micron (prefiltru) à quella finu à 0,01 micron (separatore d'oliu). Cume a filtrazione finale prima di a distribuzione, a filtrazione di adsorbimentu finu à 0,01 micron (carbone attivatu) hè inserita

U tippu di cumbinazione hè indicatu in i cataloghi tecnichi di u fabbricante basati annantu à i requisiti di qualità di l'aria da uttene.
Per "aria sterile" deve esse adupratu filtri sterili speciali.


SERVIZU KM0

Per furnisce à u cliente risparmi in i costi di gestione è manutenzione di u compressore è di i cumpunenti, DISTRIBUZIONE DI VERDU  prupone una nova suluzione à zero chilometri.

Chì significa mantenimentu zero km?

In generale, un cumpressore di qualità hè una macchina simplice è affidabile. Se si compara, per esempiu, cù una vittura, si pò vede chì a percentuale di cumpunenti hè assai più bassa è a so cunnessione hè simplice è intuitiva.

Attraversu u sustegnu di DISTRIBUZIONE DI VERDU cù u fornimentu di pezzi di ricambio è tutte l'indicazioni per fà una manutenzione curretta curretta, u cliente in piena autonomia, aduprendu u so propiu staff internu o ancu fidendu à persunale di manutenzione esterna, cum'è u so meccanicu di fiducia, serà capace di fà una manutenzione di routine à costi decisamente inferiori à quelli offerti oghje nantu à u mercatu. In casu chì u cliente vole affidà a manutenzione à un attellu esternu specializatu DISTRIBUZIONE DI VERDUindicherà quelli affiliati capaci di offre un sustegnu à 360 ° cù tecnichi specializati è meccanichi à i migliori prezzi di u mercatu.


ELEMENTU CICLONICU

Elementu ciclonicu apposta cuncepitu per riduce e cadute di pressione è ottimizà a separazione di u condensatu.


SISTEMA MODULARE UNICU IN U MERCATU

• pussibilità di duppià o triplicà a capacità di trattamentu di u condensatu, o di riduce a quantità di contaminante residuale
• pò esse installatu in ogni mumentu micca solu durante a prima installazione
• u solu capace di travaglià tramindui cum'è una sola o doppia colonna


CORPU IN PLASTICA O ALTRU MATERIALE SINTETICU


PRIMA FILTRAZIONE

Elementu di Tissu per a prima filtrazione di particelle sulide.


FILTRAZIONE DI CARBONU ATTIVATU

Elementu di carbone attivatu per a filtrazione definitiva di particule solide è particelle d'oliu.


SCAMBIATORE DI ALUMINUMU DI ALTA EFFICIENZA

Hè a parte induve l'aria compressa hè raffreddata da u ventilatore abbinatu.


FORMULA DI LOCAZIONE OPERATIVA *
* Facultativu nantu à dumanda

LOCAZIONE OPERATIVA 36 → 60 MESI
Cunvenzione di Locazione Operativa di 36 Mesi * cù a pussibilità di prulungà à 60 Mesi (Facultativu).
* Serviziu sottumessu à a verificazione è l'appruvazioni di i bisogni di i clienti da wormdistribution

LOCAZIONE OPERATIVA 60 MESI
Accordu di Locazione Operativa di 60 Mesi *.
* Serviziu sottumessu à a verificazione è l'appruvazioni di i bisogni di i clienti da wormdistribution

Features
A Locazione Operativa di beni capitali hè un cuntrattu in virtù di quale u Cliente hà u patrimoniu affittu per un periodu massimu di 60 mesi, contr'à u pagamentu di una tassa di locazione periodica. A Locazione Operativa ùn hè micca un prestitu è ​​ùn hè micca acquistata da a banca centrale.

À a fine di u periodu contrattuale, u Cliente hà u dirittu di:

- Restituisce l'assi à u locatore (distribuzione worm)
- Rinnovà u cuntrattu à una tarifa più bassa
- Firmà un novu cuntrattu cù rimpiazzamentu
- Mantene l'assi paghendu u riscattu finale (circa 1% di u valore di u cuntrattu)


Prestazioni Finanziari
A Locazione Operativa hè una formula chì porta numerosi vantaghji, cumprendu:

- Nisun accontu
- Nisuna immobilizazione di capitale
- Certi è prugrammi costi in u tempu
- Aumentazione di u flussu di cassa propiu


Avvanzi fiscali
A Locazione Operativa, in più di numerosi vantaghji ecunomichi, vanta grandi vantaghji fiscali, cume:

- Nisun deprezzamentu
- Costu di a rata totalmente deducibile durante l'annu
- Tasso d'interessu di locazione cumpletamente deducibile, ancu per scopi IRAP (à u cuntrariu di u finanzamentu o di leasing induve questu ùn hè micca pussibule)
- Nisun pesu di u bilanciu di l'impresa
- I costi di mantenimentu di u patrimoniu affittu sò inclusi in a renta, perciò ùn contribuiscenu micca à u calculu di a deducibilità fiscale di i costi di manutenzione straordinaria


Prestazioni Addiziunali
A Locazione Operativa ùn finisce mai, in fattu hà altri vantaghji:

- Cuntrattu senza indicazione di u prezzu di u patrimoniu affittu per u quale solu una tassa mensile hè prevista.
- Cuntrattu à tassa fissa micca indiziatu à i parametri finanziarii
- Copertura assicurativa TUTTI I RISCHI annantu à i beni affittati inclusi in a renta mensile

Tabella riassuntiva di e principali differenze trà Leasing è Rental Rental:

DIFFERENZE

ARRENDAMENTU

LOCAZIONE OPERATIVA

DeducibilitàTariffa deducibile solu per 2/3 di u deprezzamentu ordinariu.Tariffa cumpletamente deducibile per a durata scelta da u cuntrattu.
Risichi centraliRaportà à u centru di risicu.Nisun rapportu à u Registru Centrale di Creditu.
Risorse finanziarieImmobilizazione di e risorse finanziarie.Non immubilizazione di e risorse finanziarie.
Assistenza tecnicaResponsabilità di u locatariu; prutezzione pussibile per via di un cuntrattu d'assistenza tecnica pagata.Nisuna responsabilità diretta, assistenza tecnica è qualsiasi materiale cunsumabile sò inclusi in a tassa di locazione.
RagioniAcquisizione definitiva di u patrimoniu strutturale.Disponibilità di un patrimoniu ligatu solu à u periodu d'usu solu.
Tariffa iniziale"Maxicanone". Possibile ammortamentu di l'avance in relazione à a durata.Nisun avanzu.
Durata di cuntrollu2/3 di u deprezzamentu ordinariu.36/60 mesi di durata.
Opzioni finaliDirittu à l'eventuale acquisizione di u patrimoniu.Cessazione di l'occupazione, estensione, acquistu.
Ragioni per l'imprese artigianaliPer studii di settore, u cuntrattu di leasing finanziariu hè cunsideratu cum'è una compra.Ùn hè micca cunsideratu in studii di settore.

RICHIEDI INFORMAZIONI PER QUESTA FORMULA:

    FILTRE À OLIO
    U filtru oliu hà a funzione di purificà è mantene tutte e particule dannose create in u prucessu di u circuitu oliu


    PRESSIONE MAX 8 BAR


    GRADU DI FILTRAZIONE "Hs"

    Elementu intercambiabile Elementu filtrante sterile per coalescenza per particelle finu à 0,01 micron è per concentrazione massima finu à 0,01 mg / m3


    CORPU IN ACCIAIO INOX


    FILTRE SEPARATORE DI ARIA / OLIO

    U filtru separatore aria / oliu hà a funzione di separà l'oliu da l'aria compressa


    PREFILTER

    U prefiltru hè a prima tappa di l'aria d'ingressu, filtra è mantene tutti i detriti suspesi in l'aria.


    CINTURA DI TRASMISSIONE: trasmette a forza meccanica di u mutore elettricu / di combustione à l'unità di compressione

    Inserisce testu


    O-RING: hà a funzione di cuntene eventuali perdite d'oliu / aria

    KIT DI VALVULA MINIMA: a valvula di pressione minima mantene a pressione in u tank di separatore d'oliu sopra un valore minimu

    KIT DI VALVULA DI ASPIRAZIONE: modula a quantità d'aria da mandà à l'unità di compressione.

    KIT DI VALVULA TERMOSTATICA: U sistema di lubrificazione hè dotatu di una valvola di bypass termostatica. Sicondu a temperatura di l'oliu, l'oliu pò rientre direttamente in l'elementu di cumpressore o esse raffreddatu passendu per un radiatore.

    PACK DI 5Lt

    Cisterna unica in materiale plasticu di 5Lt.


    LIQUIDU DI PROCESSU: ACQUA / + GLICOL

    Hè u fluidu chì subisce cambiamenti qualitativi per via di u so usu in cicli tecnologichi cum'è u raffreddamentu di e macchine in i prucessi industriali. In u casu specificu, u fluidu di prucessu hè Acqua o Acqua / + Glicol induve hè necessariu.


    POMPA VOLUMETRICA A PALETTE

    Hè un tipu di pompa chì sfrutta a variazione di vulume in una camera per causà una aspirazione o una spinta annantu à un fluidu. U flussu di consegna hè indipendente da a testa è hè invece direttamente proporzionale à a velocità di spostamentu.

     

    BY-PASS

    Sistema chì permette di escludisce un cumpunente in un circuitu senza interrompe u funziunamentu di u sistema. In u Chiller u by-pass hè automaticu è hè installatu per prutege a Pompa in casu di sovrappressioni.

     

    SERBATOIO DI CONSERVAZIONE

    L'accumulazione di u fluidu di prucessu à monte di a pompa permette un raffreddamentu costante. In u casu specificu Acqua / + Glicol.

    POMPA INGRANAGGI

    Hè un tippu di pompa chì sfrutta u cambiamentu di vulume causatu da a maglia di i denti di dui ingranaggi in una camera per causà una aspirazione o una spinta annantu à un fluidu. U flussu di consegna hè indipendente da a testa è hè invece direttamente proporzionale à a velocità di spostamentu.

    LIQUIDU DI PROCESSU: OIL ISO VG 32

    Hè u fluidu chì subisce cambiamenti qualitativi per via di u so usu in cicli tecnologichi cum'è u raffreddamentu di e macchine in i prucessi industriali. In u casu specificu, u fluidu di prucessu hè oliu ISO VG 32.

    GRADU DI FILTRAZIONE "FC"

    Elementu filtrante di adsorbimentu à Pienu Carbonu Intercambiabile custituitu da un tubu di carbone attivatu è una parte di a cartuccia di rimozione di polvere. U filtru pò assorbe u vapore d'oliu residuale finu à 0,003 ppm.

    PACK DI 20Lt

    Cisterna unica in materiale plasticu di 20Lt.

    SERBATOIO A MANU

    Apertura di Ispezione Opzionale:
    - 100 x 150 (mm) per Volumi 1000 ÷ 10000 lt cù pressioni 8 ÷ 48 Bar
    Permette di ispezionà in parte l'internu di u tank.

    PASQUA MAN SERBATOIO

    Apertura di Ispezione Opzionale / Mandatoria (solu per alcune Versioni):
    - 300 x 400 (mm) per Volumi 1500 ÷ 10000 lt cù pressioni 8 ÷ 11,5 Bar
    - 300 x 400 (mm) per Volumi 2000 ÷ 10000 lt cù pressioni 16 Bar
    - 320 x 420 (mm) per Volumi 2000 ÷ 10000 lt cù pressioni 21 ÷ 48 Bar
    Permette di ispezionà cumpletamente l'internu di u tank.

    OPZIONE DI TENSIONE 60 HZ *

    Per i prudutti cù tensioni standard:
    - 230/1/50
    - 400/3/50

    pudete selezziunà cum'è una opzione
    tensione d'acquistu addizionale cù frequenza à 60 Hz:
    - 230/1/60
    - 400/3/60

    * I tempi di consegna ponu esse più lunghi di e versioni standard

    DEWPOINT SAVING ENERGY

    Questu kit include:
    - Montaggio in cockpit per sonda
    - Sonda di misurazione di u puntu di rugiada

    A sonda cunnessa à l'Unità di Cuntrollu di l'asciugatrice permette:

    1. Un Risparmiu Energeticu per via di menu Cicli di Rigenerazione di e Colonne di Alumina cume l'asciugatrice una volta chì l'aria hè stata purtata à u Pianu di Rugia preimpostatu, blocca u ciclu di scaricamentu è di carica finu à chì i parametri operativi necessitanu di riavviare per mantene i valori stabiliti.

    2. Impostate una soglia di allarme in casu chì u Punto di Rugiada sia inferiore à u valore operativu preset

    3. Vede u Punto di Rugiada nantu à u Screnu


    .

     

    SCAMBIADORE DI CALORU CON FUNDU DI TUBU

    Hè u sistema attraversu u quale u calore hè trasferitu da un fluidu "caldu" à un fluidu "fretu". In u casu specificu da l'aria compressa à l'acqua.

    KIT DI FILTRU

    Quandu ùn hè micca prisente, questu kit hè u minimu indispensabile è hè altamente raccomandatu per preservà a funzionalità di u sistema di asciugatura.

    Sò inclusi:
    - Filtru cù Filtrazione Degree H (separatore d'oliu)
    + Scaricu Internu Automaticu + Manometru Differenziale
    E particelle d'oliu presenti in l'aria sò assai dannose per e colonne di Alumina chì sò u core di u dissiccatore Adsorption è ponu compromettà u so funziunamentu currettu. Cusì una filtrazione di ingressu adatta hè a soluzione ideale.
    - Filtru cù Filtrazione Degree M (particule solide)
    + Scarico manuale + Manometro differenziale
    Durante u Ciclu Operativu, l'Alumina presente in l'asciugatrice Adsorbimentu pò liberà particelle solide per via di u so deterioramentu naturale. Dunque, una filtrazione adatta di uscita hè a soluzione ideale per bluccà questi residui.

    FLANGIA DI RIDUZIONE DN50 ÷ 250 IN

    Opzione Flange Ridotta Inlet:

    - DWAGL10000 da DN100 → DN50

    - DWAGL20000 da DN100 → DN50

    - DWAGL30000 da DN150 → DN80

    - DWAGL46667 da DN175 → DN100

    - DWAGL66667 da DN250 → DN125

    - DWAGL100000 da DN250 → DN150

    - DWAGL133334 da DN300 → DN200

    - DWAGL200000 da DN300 → DN250

    FLANGIA DN50 ÷ 100 OUT

    Opzione di flangia di uscita:

    - DWAGL10000 da 1 "1/2 BPSDN50

    - DWAGL20000 da 2 " BPSDN50

    - DWAGL30000 dapoi 2"1/2 BPSDN80

    - DWAGL46667 da 3 " BPSDN100

    FAN ELETTRICO

    Hè u fan chì hà a funzione di rinfriscà u scambiatore.
    In versione Standard Electric è Optional Pneumatic.

    FANATU PNEUMATICU

    Hè u fan chì hà a funzione di rinfriscà u scambiatore.
    Hè pussibule selezziunà a versione Pneumatica, ideale per posizionà in zone ATEX cun periculu di esplosione / incendiu o induve l'alimentazione elettrica ùn hè micca dispunibile, cume quandu si utilizza un cumpressore di motore in cantieri chì ùn sò micca ghjunti da i servizii.

    GAMBE DI SUPPORTU DI FILTRU 

    In opzione per a gamma FWGL60000 ÷ 500000 cù corpu in acciaio, supporti sò dispunibuli per posizionà u filtru nantu à u pavimentu.

    FILTRE SEPARATORE DI CONDENSATI CICLONICI

    U principiu annantu à u quale si basa u funziunamentu di u filtru di separatore ciclone hè trasfurmà u muvimentu rectilinea aria cumpressa in muvimentu turbulente nentru à u corpu cilindricu cù l'assi verticale in tale modu chì e particelle di condensatu presenti sò purtate versu i muri interni di u cilindru cù un flussu elicoidale direttu in ghjò per via di l'azzione di a forza centrifuga è di a gravità. U filtru di separatore ciclone hè custituitu da un elementu capace di creà l'azzione ciclonica è accelerà e particelle di condensatu versu u casamentu cilindricu adattatu per a raccolta di condensati cun drenu relativu per mezu di un drenu speciale (automaticu, cronometratu, termodinamicu, ecc.)

    DEW POINT 10 ° C

    U puntu di rugiada hè a cundizione in quale l'umidità di l'aria hè 100% chì rapprisenta a temperatura sottu à chì u vapore d'acqua si condensa.

    TEMPERATURA DI ASPIRAZIONE D'ARIA + 100 ° C MAX

    Valore di temperatura di ingressu di l'aria compressa di l'asciugatrice in cundizioni estreme cù una temperatura ambiente massima di + 50 ° C.

    PRESSIONE DI TRAVAGLIU MASSIMA 45 BAR

    Operazione finu à 45Bar per tutte l'applicazioni à alta pressione. A pressione per i siccatori standard hè 14 / 16Bar.

    CUMU ENTRÀ UN PUBLICIDAD GRATUITA


    1. Se ùn site micca registratu, cliccate Quì →Register

    2. Cliccate nantu à "Post Ad"

    3. Inserite u "Infurmazioni di cuntattu"Chì seranu i dati chì appareranu à quelli chì vedenu a vostra publicità.

    4. Inserite u "Infurmazione annunziale".
      - Inserite un breve TITOLU
      - Sceglite a CATEGORIA chì appartene è sì ùn hè micca presente, sceglite ALTRU
      - Inserite a DESCRIZIONE di u pruduttu è e so caratteristiche tecniche specificendu e condizioni in cui si trova
      - Aghjunghje FOTO o DOCUMENTI rilativi.
      - Ingressu u PREZZU
      - Entre in u LUGHJU induve hè


    5. Cliccate nantu à "PREVISIONE"È vede u vostru annunziu è se tuttu va bè cliccate nantu" PUBLICATE".

    6. A stu mumentu u vostru annunziu serà visualizatu da u nostru STAFF è se rispetta a nostra Politica serà publicatu in pocu tempu.

    7. Una volta chì avete publicatu A VOSTRA AD, pudete sempre mudificalla accedendu à u vostru CONTE.

    8. Se u Produttu annunziatu deve esse "VENDUTO" o micca più "DISPONIBILE", inserite u vostru annunziu è selezziunate a bandiera "VENDU"